Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)
- Trådstartare Nekomy
- Start datum
tale
Medlem
Dålig bild = bra bild?
Helt klart en av de bästa trådar jag har sett på länge.
Tack alla som delar med sig av sina underbara bilder.
Nu till lite filosofiskt tänkande. Min reaktion var som flera besökares reaktioner: "vilka roliga bilder, det här var verkligen roligt att titta på, kul m.m.". Vad är det då som talar om att dessa "dåliga" bilder är dåliga? När en sk.dålig bild skapar en känsla eller ger betraktaren något(glädje, ilska m.m.) är inte det då en bild som är bra då? Vad och vem bestämmer vad som är dåligt, vissa regler eller hur man blir berörd av bilden?
Bara en liten tanke mina vänner.....
mvh Thomas
Nu till lite filosofiskt tänkande. Min reaktion var som flera besökares reaktioner: "vilka roliga bilder, det här var verkligen roligt att titta på, kul m.m.". Vad är det då som talar om att dessa "dåliga" bilder är dåliga? När en sk.dålig bild skapar en känsla eller ger betraktaren något(glädje, ilska m.m.) är inte det då en bild som är bra då? Vad och vem bestämmer vad som är dåligt, vissa regler eller hur man blir berörd av bilden?
mvh Thomas
evalisen
Aktiv medlem
Re: Dålig bild = bra bild?
hehe
Med en text till en helkass bild,
kan den ju bli riktigt bra... eller kanske rolig!
tale skrev:
mvh Thomas
hehe
Med en text till en helkass bild,
kan den ju bli riktigt bra... eller kanske rolig!
SadScietist
Medlem
Rind - Det är en BorderTerrier!
Rind
Aktiv medlem
SadScietist skrev:
Rind - Det är en BorderTerrier!
När du säger det så. Hur kunde jag glömma det;-)
lottawe
Aktiv medlem
Blev ju tvungen kolla ditt album för att fatta vilken kula. Och jag fann svaretevalisen skrev:
"fan nu tappade jag den j***a kulan igen"