Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)

Produkter
(logga in för att koppla)
Ett vackert höstväder, ett glatt barn, en rolig gunga och ett nio punkters autofokussystem med försumbar fördröjning enligt recensionerna....
(men det blev skarpt i alla fall)
 

Bilagor

  • bilder 43 009.jpg
    bilder 43 009.jpg
    42.7 KB · Visningar: 2,396
Så går de när man glömmer att man har självutlösaren aktiverad...
 

Bilagor

  • kass.jpg
    kass.jpg
    46.4 KB · Visningar: 2,347
..fast lite skön oxå, eller?
(krogen på Sävö, Sörmland)
 

Bilagor

  • sävö.jpg
    sävö.jpg
    28.5 KB · Visningar: 2,316
Kenneth M, riktigt snygg bilbild... Oj, men det är klart däcket, fälgen...ser lika risig ut som när jag hade en punktering i världsklass. Men bilden är mycket fin!! ;-)
 
Kontroll över fokus!

Avdelning: Håll koll på var du fokuserar...
 

Bilagor

  • pict0058.jpg
    pict0058.jpg
    23.9 KB · Visningar: 2,322
Panorering....

Jag missuppfattade det lite grann. Är det inte objektet som ska vara skarpt och bakgrunden suddig.... eller var det tvärtom??
 

Bilagor

  • usch.jpg
    usch.jpg
    58.3 KB · Visningar: 2,296
Ja... den var verkligen inte särskilt bra! :eek:) Det tråkiga med digitalkameror är ju att man har en tendens att rensa ut det värsta, så det man har kvar är ju egentligen bara halvkasst. Kollar man i mina vanliga fotoalbum kan man ju iställlet bli mörkrädd!
 
......LYKTSTOLPEN!!! vad tänkte jag på????? I övrigt bra bild.
 

Bilagor

  • bröllop.jpg
    bröllop.jpg
    49.1 KB · Visningar: 2,228
Hm, blek och skraj...behöver tydligen hålla i trädet...här kunde han ju välja, lyktstolpe eller träd. Han hade nog valt brud i alla fall...eller blivit utvald själv. Glad är han nog.
 
min kära mor är egentligen upphovsman till denna vackra skapelse men jag tycker nog att den kvalar in här ändå
 

Bilagor

  • dyk.jpg
    dyk.jpg
    46.9 KB · Visningar: 2,166
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.