Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)
- Trådstartare Nekomy
- Start datum
Sushan
Avslutat medlemskap
Ett gott skratt förlänger livet
Jag har haft så roligt och skrattat så katten undrat vad jag höll på med när jag kikat igenom den här tråden, som bevisar att ett gott skratt förlänger livet. Stort tack till er allihop!
Själv har jag naturligtvis inga dåliga bilder att visa upp! ;o))) *korsar fingrarna* Jodå, visst har jag det och många dåliga bilder blir det, men de raderas oftast direkt i kameran. Kanske får börja spara dem istället - de kan ju visa sig vara roliga! )
:: Susanne ::
Jag har haft så roligt och skrattat så katten undrat vad jag höll på med när jag kikat igenom den här tråden, som bevisar att ett gott skratt förlänger livet. Stort tack till er allihop!
Själv har jag naturligtvis inga dåliga bilder att visa upp! ;o))) *korsar fingrarna* Jodå, visst har jag det och många dåliga bilder blir det, men de raderas oftast direkt i kameran. Kanske får börja spara dem istället - de kan ju visa sig vara roliga! )
:: Susanne ::
Ollster
Aktiv medlem
Terje skrev:
Mina kursdeltagare - efter en veckas kurs...
Detta kan mycket väl vara en av de roligaste bilder jag någonsin sett...
Kem
Aktiv medlem
bapsan skrev:
Vet någon varför bilden inte visas som jag lägger med som bifogad fil, den är inte för stor.
Siw
Använder du "Bifoga fil" fältet och väljer bläddra?
Bilden får max vara 400px och 50kb
/ Kenneth
johannaj78
Aktiv medlem
Bilden syns inte vid förhandsgranskningen. Det är till och med så att om man har laddat upp en bild och sedan väljer förhandsgranskning för att kolla texten så försvinner bilden. Jag vet inte om det är meningen att det ska vara så eller ens om det är så för alla men jag har i alla fall lärt mig att man måste lägga till bilden sist, precis innan man klickar på "registrera svaret".