growingart.se
Aktiv medlem
om du inte skulle haft ett sådant, kunde du ta ett till påse ende...
var den ännu sämre eller klarade jag mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
growingart.se skrev:
om du inte skulle haft ett sådant, kunde du ta ett till påse ende...
holmbo skrev:
Och en till...
Haha, kul story!Andreas K skrev:
Var ute i Sandemar och fotade idag.
Det fina vädret hade lockat ut mycket folk som tittade på överflödet att kungsängsliljor och andra blomster.
Själv så stod jag i full kamoflagemundering och lurpassade på näktergalar och sångare.
Hade ett äldre par som stannade 5 meter bort och tittade på mig där jag stod blixt stilla.
Frun: Men titta vilken konstig gubbe dom har ställt ut i skogen.
Gubben: Ja ser du!
Frun: Den ser nästan levande ut..!
Gubben: Ja, men det är den inte...
Jag: Sist jag kollade så var jag verklig...
Frun: Men Hans!!!! det är ju en riktig människa !!!
Efter det så brast det för mig och skrattet flödade och jag fick gå fram och demonstrera kläderna.
En annan tant trodde jag var ett troll
Vad man får genomgå som fotograf
) härlig ordväxling. Antar att Sandemar är lite av ett utflyktsmål, eller? Och att en camomundering kanske är lite "på gränsen" där? ) Tur att du inte skrämde ihjäl någon av åldringarna... Och låt mig gissa, de tyckte du var ganska konstig eller rent av lite tokig?Andreas K skrev:
Var ute i Sandemar och fotade idag.
Det fina vädret hade lockat ut mycket folk som tittade på överflödet att kungsängsliljor och andra blomster.
Själv så stod jag i full kamoflagemundering och lurpassade på näktergalar och sångare.
Hade ett äldre par som stannade 5 meter bort och tittade på mig där jag stod blixt stilla.
Vad man får genomgå som fotograf
Glenn Bark skrev:
Läckert fångat Bee Den sitter perfekt i flykten. Hade gärna sett din albinotrast med
//Glenn
Aha, en partiell en Jag hade föreställt mig en helt albinistisk trast. Ser avkommorna likadana ut? Snyggt fångat //mvh GlennBee skrev:
Här kommer en bild på honom men tyvärr väldigt dålig kvalité. Här hade det suttit bra med ett bra objektiv och tålamod. Nu fick jag snabbt dra upp kameran med ett taskigt 18-55 kit. //Bee
Tycker det ser ut som en enkelbeckasin, men det är lite lurigt att se på bilden. Kul att du fick se den spela och dansa på marken Lite ovanligt, då man oftast ser eller snarare hör beckasinens spelflykt. //mvh Glennedlof skrev:
Jag gick på stigen när denna filur landade på marken framför mej och började dansa, trippade några steg, böjde huvudet och spärrade ut stjärtfjädrarna, först åt vänster sen åt höger, den såg verkligen fånig ut, den upprepade detta dansnummer för mej ett antal ggr, det var svårt att få till en riktig bild eftersom han gömde sig för att i nästa sekund hoppa fram och liksom Tadaa, här kommer jag! är det en Morkulla?
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/699033.htm
Gillar den gröna sköna slöjan som vassen ger ;-) Vackert fångat! //mvh GlennAndreas K skrev:
Var ute och fotade lövsångare när jag hörde varningslätet bakom mig.
Tydligen så tyckte inte rörsångaren om att jag kom för nära boet som visade sig vara alldeles intil stigen genom vassen.
Lyckades fokusera manuellt genom vassen.
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/634315.htm?set=lp