Azzar
Avslutat medlemskap
Du har skrivit ett fåtal kommentarer men tillräckligt många. Förslaget lär knappt beröra dig. Därför har jag svårt att förstå ditt engagemang.
Lönen kommer från medlemsintäkter och reklam. Och lite annat. Det innebär inte att Fotosidan är en demokrati. Dock vill vi att merparten skall vara nöjda och känna att sajten infriar medlemmarnas förväntningar. Vårt vanligaste klagomål är att det är för mycket bilder/inflöde och för lite kommentarer. Vi har testat en massa olika saker historiskt och nu vill vi testa något annat för att försöka komma styra upp. Vi vill veta vad medlemmar tycker verkar lämpligt logik i förslaget.
Och jag har svarat på det i ett tidigare inlägg.
Vad gällande "fin" så förstår jag inte. Men klargör gärna, jag kan missförstå eller glömma.
Vad gäller ordet Fin så är det inte en debatt mellan dig och mig.
Du skriver ingenting ang. att jag engagerade mig först 2009 i FS, därav något märkliga siffror som du använde. Du svarar inte på frågan om alternativet till det förslag som ligger, Varför finns inte JA/NEJ till förslaget att rösta på? Det blir mycket enklare om du lär dig svara på frågorna!
Assar