LenaMariaE
Aktiv medlem
Det kan också vara så att inte alla har röstat på något alternativ? Jag har det inte och säkert finns det en och annan till som heller inte har röstat.
Jag är för en Fotosida där medlemmar får kommentarer för att deras bilder väcker något hos betraktaren, som den i sin tur vill dela med sig av till fotografen.
Jag vill inte ha en Fotosida där kommentarer ges av skälet att de ger poäng i ett bonus- och uppladdningssystem.
Jag vill ha en Fotosida där kommenterandet uppmuntras på andra sätt. Det finns ju en del förslag på alternativ och säkert skulle det gå att hitta fler sätt om en tävling utlystes bland medlemmar om att komma med idéer hur man kan på olika sätt uppmuntra och utveckla kommenterandet.
Mina åsikter har inte sin grund i vad som skulle vara bäst för mig som enskild medlem, utan vad jag tror skulle främja en fortsatt positiv utveckling för Fotosidan.
/Nonno
Fortsätter lite här på samma linje...jag vill ha kommentarer på bilder för att någon tycker att bilden är värd att kommenteras.
Jaag vill känna att den som kommenterat bilden har gjort det helt av fri vilja, utan vinning själv...om ni förstår hur jag menar.
Att öh få en kommentar eller inte alls få en endaste kommentar på en bild tycker jag åxå är måttstock på min bild...jag kanske får anstränga mej lite till helt enkelt i mitt bildskapande, å fundera på vad jag lägger ut...
Men jag tycker åxå, vilket jag har gett uttryck för tidigare i tråden, att man kanske kan fundera lite extra på hur man kan göra det enklare för kommentarer...åtminstone i mjukstart...
Slå ett slag, vidga diskussionen för kommenterandet, för duktiga kommenterare...Visa på att här på Fs är det en sida av myntet att kommentera-en att försöka få sina egna bilder kommenterade!