Leuchdioden
Medlem
Cyberphoto har 900:- rabatt på 70-200 4l och 1200 på 70-200 4l is. Måste väll anses som bra priser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det har den inte. Den har legat på runt 5.000 kr på på DET BILLIGASTE STÄLLET under de senaste två månaderna - vilket ju är en helt annan sak. Och ifall någon nätbutik nån annanstans i Europa skulle ligga på ett lägre pris än det lägsta svenska, så tar de med det priset / dessa priser också.---
Den {SLT-A35} har legat på runt 5000 i två månader.
---
Jag med.---
Jag skulle vara gravt förvånad om de sätter upp den där 6,5 när rean är slut igen.
---
Nej.---
Nåja, det är inte mycket att diskutera.
Hm, du är väl medveten om även D5100 är en instegsmodell?
.
Hittade följande om Nkon:
http://www.nikon.com/news/2011/1011_01_e.htm
Följande produkterna är drabbade: D3100, D5100, D70, D90 och D7000.
Om du vill ha en av dessa modellerna, så gäller det att vara snabb...
jag köpte en 7D på Mediamarkt nu i mellandagarna för 11900. Har legat på 12500 väldigt länge innan dess.
Fotokungen, Rajala och Japanphoto har ju alla den för 11995:- (enligt prisjakt.nu ).
Undras vilka marginaler de har på den?
Snart ett år sen jag köpte min på cyberphoto för 12000:- inklusive original batterigrepp...
Faktiskt ett riktigt fynd! Oftast har elektronikladorna bra priser bara på ingångsmodellerna, men det här är ju ett klipp för alla som ska köpa sin första systemkamera.Elgiganten kör nu med 600D + 18-55 kit objektiv för 4990:- prutat och klart inkl. frakt.
Det är la inte helt fel
Fotokungen, Rajala och Japanphoto har ju alla den för 11995:- (enligt prisjakt.nu ).
Undras vilka marginaler de har på den?
Snart ett år sen jag köpte min på cyberphoto för 12000:- inklusive original batterigrepp...