ANNONS
Annons

Maritima miljöer.

Produkter
(logga in för att koppla)
Visst är dina bilder marina, Catarina. För mig är den marina miljön ett väldigt brett begrepp.
Fyrar, båtar, redskap, öar, djur som lever i eller på vatten, m.m. m.m. m.m. m.m. m.m.:)))))
Så fortsätt lägg upp bilder på redskap och annat.
Mvh Labbe

En detalj från Tall Ships Races 2007 i Sthlm.
"Råttor undanbedes". Eller nåt.

Bilagor

• tsr2.jpg
    tsr2.jpg
    86.3 KB · Visningar: 287
Då båten ligger på land fick det bli promenad vid stranden, närmaste bestämt Fiskebäck. Där fanns det några friskusar som gillar att det blåser.

/Arne

Bilagor

• fis071103_0167.jpg
    fis071103_0167.jpg
    82.7 KB · Visningar: 252
Tryggt i hamn??

Nja; lite tväksamt när Gudrun är på besök.....

Huff; ble lite mörk etter resize.

Bilagor

• gudrunihamnen_le.jpg
    gudrunihamnen_le.jpg
    41.9 KB · Visningar: 244
camag skrev:
En av mina allra första naturbilder med lite tanke bakom.

Det här är en MYCKET bra bild! Förgunden och bakgrunden förstärker varandras innehåll väldigt bra! du får en femma av mig!

Har ni sett att det finns ett forum som heter:

Forum > Bilden i fokus > Bildforum: No Words > Båtliv

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=79915

Som visar att en intressegrupp med namnet "Marina miljöer" är efterfrågad. Varför skall vi nöja oss med en tråd?

Knutte K skrev:
Det här är en MYCKET bra bild! Förgunden och bakgrunden förstärker varandras innehåll väldigt bra! du får en femma av mig!
.......................................................
En femma till, men den kann ju platsa i "landskap oxå...
.......................................................

Har ni sett att det finns ett forum som heter:

Forum > Bilden i fokus > Bildforum: No Words > Båtliv

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=79915

Som visar att en intressegrupp med namnet "Marina miljöer" är efterfrågad. Varför skall vi nöja oss med en tråd?

Just det Tomas; och det visar att foto med maritimt innehåll är värd en EGEN GRUPP!!
Nu när gruppen "Natur" är stängt, tycker jag det är en god anledning att uprätta en "Maritimt"!
Och självfallet skal dessa detalj-bilder, typ Catarina o.a., dyka upp här, inta bara fyrar, segelbåtar och kummlar.

Medan man röyer i DHS, borde detta vara en enkel uppgåva för Fotosidan....
God Helg!
/Erik J

Bilagor

• loggo-i-blatt.jpg
    loggo-i-blatt.jpg
    4.1 KB · Visningar: 231
Håll tråden levande!

Oj! det verkar som om tråden stått still hela söndagen. Bäst att lägga upp en bild så att tråden inte dör ut. det verkar nästan lika dystert här som i "arkitektur" gruppen.

Det skulle vara kul om man kommenterade bilderna som läggs upp här, eftersom det ju är en grupps primära syfte. Eller vad tycker ni, vad är syftet med gruppen, är det en chat eller eller ett bildkritikforum eller både och kanske?

Bilagor

• kvällstur.jpg
    kvällstur.jpg
    64.4 KB · Visningar: 181
Det där var en uuuuuurtjusig bild Tomas! Vilket lugn den utstrålar och vilka fantastiska färger!

/Catarina

Re: Håll tråden levande!

Knutte K skrev:

Det skulle vara kul om man kommenterade bilderna som läggs upp här, eftersom det ju är en grupps primära syfte. Eller vad tycker ni, vad är syftet med gruppen, är det en chat eller eller ett bildkritikforum eller både och kanske?

fotosidan.se-tråden är vel för att påvärka till endringar? Det var mitt syfte när jag startade tråden; att skapa ett påtryck för en grupp för foto med maritima motiv.
Men, när inget händer...ja, så får vi vara här...till vi blir stoppade.
Ha en God Vecka!
/Erik J

Lite mer vackra fäger. En brinnande himmel i Frihamnen i Göteborg från i fredags när Pride of Telemark flyttades från Cityvarvet till just Frihamnen.

Bilagor

• pot11.jpg
    pot11.jpg
    38.7 KB · Visningar: 160
Vilken vacker bild från hamnen!

Här kommer en bild från vår lilla vik.

Bilagor

• 7319.gif
    7319.gif
    77.8 KB · Visningar: 227
Appropå jakt. En stilla januarimorgon då vi njöt av det goa vädret, och fin jaktlycka.
Mvh Labbe

Bilagor

• jakt2.jpg
    jakt2.jpg
    26.7 KB · Visningar: 213
Hej!
Låter som en trevlig grupp :)))) och jag klarar säkert intagningskriterierna (jo, jag har p.... på Måseskär..........), eller jag kanske missade intagningskraven, jag har inte riktigt orkat läsa igenom alla sidorna, men om det blir en maritim grupp är jag intresserad av att vara med.

mvh
Lisa

Den viken känner jag igen Catarina!

kanske ser det ut så här även denna vintern...
Om nu bilden kommer med annars ger jag snart upp....

Bilagor

• vintervik.jpg
    vintervik.jpg
    71.5 KB · Visningar: 173
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar