ANNONS
Annons

Maritima miljöer.

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tycker vi det senaste stryper tråden på bilder.

Det har blivit mer en "gissa var" tråd, jag tycker vi skall ha mer öppen maritim tråd som kanske var tänkt i från början(rätta mig om jag har fel).
Tänk vad mycket mer som ligger i maritimt miljö: djur,under ytan,förstörelse,båtar,sjöfart,yrkesfolk,växter...
Det är inte fel att kunna undra var bilden är tagen om man vill vad klart, men det viktigaste tycker jag att visa som sagt olika maritima miljöer. Nu har det mest varit västkusten ifrån Helsingborg till Strömstad, men vi har ju så mycket mer.

Kom igen och visa Era bilder hela Syd-Sverige Öland, Gotland, Östkusten och sen hela Norrlandskusten upp.

M.v.h Göran Västkusten

Ja, jag kan ju inte hjälpa att jag bor på västkusten och fotograferar mest hemmavid...

Bilagor

• 2761.gif
    2761.gif
    73.1 KB · Visningar: 324
Ville bara visa en kul liten farbror på väg att fiska hummer. Jag har medvetet valt att ha honom så liten i bilden. Han såg liten ut på det stora havet i dimman... hihi.

Bilagor

• 2685.gif
    2685.gif
    87 KB · Visningar: 301
camag skrev:
Ville bara visa en kul liten farbror på väg att fiska hummer. Jag har medvetet valt att ha honom så liten i bilden. Han såg liten ut på det stora havet i dimman... hihi.

Bra bild, inga stora pretantioner här inte. En tina räcker långt. Bara man vet var man skall lägga den......

Maritimt värre

Från Legolands senaste
fotade av filmen de visade

Bilagor

• legoubåt.jpg
    legoubåt.jpg
    26.4 KB · Visningar: 273
Är detta maritimt?
Är egentligen någon av mina bilder maritim?
Har jag missuppfattat hela grejen?
Maritim, har det bara med skepp och andra båtar att göra - eller kan det även vara hav, fiskeredskap, sjöbodar, havsnära miljöer och liknande?

Bilagor

• 6470.gif
    6470.gif
    69.9 KB · Visningar: 278
Norstedts svenska synonymordbok
maritim sjö-, havs-, nautisk, marin

Klart dina bilder passar in Catarina. :eek:)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar