Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Maritima miljöer.

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Kämpa på ni...

fujicanon skrev:
...och lycka till!
Jag orkar inte mer....Inte Fotosidan heller....men Fotosidans medlämmar är helt OK.

Den "Högre Solan" har givit mej en uppercut; Fotosidan's överseende av denna tråd... en till..
Jag ligger nede för räkning........
Nat! Erik J

Tror jag förstår hur du känner...

Synd, för här hittade man iaf väldigt fina bilder av den högre klassen!
 
camag skrev:
Här är en till som jag inte vet vad den heter.
Nr två är Gäveskär. Jag läste att ett år strax före jul slogs den lilla ön över av en stor våg och drog med sig julgrisen och alla hönsen. Den julen fick dom äta potatis!

Bra fotat!
 
det där med pissning är ju kul

Har pissat från båten väster om PaterNoster när vi var ute och fiskade.....
 
Ombord...

En arbetsförmån kanske?
Ombord på Vasa, längst nere i ballastutrymmet. Fotad akterut.
 

Bilagor

  • vasas ballast.jpg
    vasas ballast.jpg
    57.3 KB · Visningar: 233
Marin miljö så god som någon annan...
dessutom en liten historia till.

På sommarstället har vi ett båthus med tillhörande brygga. Vi hade gäster och skulle göra något trevligt. Det är alltid trevligt att äta nyfångad fisk stekt på bryggan. Jodå, det är trevligt om solen skiner och det inte regnar. Nu började regnet vräka ned just som vi skulle börja steka. Min man rusade in med spis, stekpannor, fisk och hela faderullan och satte det på fören av båten. Där stekte han vidare i lugn och ro, medan vi andra dukade på vinden. Det blev en väldigt mysig och annorlunda middag medan regnet smattrade mot taket.

Så kan det gå till i skärgården en regnig sommar :)

/Catarina
 

Bilagor

  • 5025.gif
    5025.gif
    76.6 KB · Visningar: 213
Salta ryska fiskare i Kirkenes. Är det inte Dolph Lundgren i mitten förresten? ;-)
 

Bilagor

  • 20070927-_mg_9435.jpg
    20070927-_mg_9435.jpg
    59.8 KB · Visningar: 162
Ingen grupp är komplett utan en katt!

Detta är hamnkatten i Østeby, Læsø.
Min hund Emil går icke närmre enn 5 meter.....
 

Bilagor

  • havnekatt_le.jpg
    havnekatt_le.jpg
    73.5 KB · Visningar: 157
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.