Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Maritima miljöer.
- Trådstartare raderadmedlem
- Start datum
Curt L
Aktiv medlem
Där skulle jag gärna bo. Sköta om fyren och byta lampa vid behovcamag skrev:
Nej... hihi... från Göteborgs hamninlopp
/Catarina
raderadmedlem
Avslutat medlemskap
Kämpa på ni...
...och lycka till!
Jag orkar inte mer....Inte Fotosidan heller....men Fotosidans medlämmar är helt OK.
Den "Högre Solan" har givit mej en uppercut; Fotosidan's överseende av denna tråd... en till..
Jag ligger nede för räkning........
Nat! Erik J
...och lycka till!
Jag orkar inte mer....Inte Fotosidan heller....men Fotosidans medlämmar är helt OK.
Den "Högre Solan" har givit mej en uppercut; Fotosidan's överseende av denna tråd... en till..
Nat! Erik J
raderadmedlem
Avslutat medlemskap
camag skrev:
Det här får nog bli sista bilden för mig i kväll - har pinsamt nog glömt vad även denna fyr heter...
Sälö Knap...Nat Catarina
Curt L
Aktiv medlem
Re: Kämpa på ni...
Navigare Necesse Est!
Ge inte upp, Erik! Även om det inte skulle bli en grupp på fotosidan, så finns ju denna tråden som kan leva vidare.fujicanon skrev:
...och lycka till!
Nat! Erik J
Navigare Necesse Est!
raderadmedlem
Avslutat medlemskap
Re: Re: Kämpa på ni...
Sant det Curt! 10X roligare här enn i Fotosidan's "överhuvudpå-politik.......
Men, jag backar inte för någon ber om ursäkt.....
Curt L skrev:
Ge inte upp, Erik! Även om det inte skulle bli en grupp på fotosidan, så finns ju denna tråden som kan leva vidare.
Navigare Necesse Est!
Sant det Curt! 10X roligare här enn i Fotosidan's "överhuvudpå-politik.......
Men, jag backar inte för någon ber om ursäkt.....
Bananafroggyboy
Aktiv medlem
Bananafroggyboy
Aktiv medlem
Nope, det är närmare än så...
Bananafroggyboy
Aktiv medlem
Bananafroggyboy
Aktiv medlem
Navigatorn kom även den 1 september och bilderna ovan som jag visade tog jag ute vid Oxdjupet. Synd att hon inte kommer till Stockholm nästa år, utan bara gå i medelhavet...
Bananafroggyboy
Aktiv medlem
När vi ändra snackar RCCLs fartyg får jag passa på att visa en bild på en annan av de fem systrarna i Voyager-klassen, nämligen just Voyager of the Seas. Och i vilken sydeuropeisk stad är hon plåtad i? (nu tänker jag inte avslöja mig så fort...http://www.fotosidan.se/forum/images/icons/icon12.gif
Glimt)
Glimt)
Bilagor