Annons

Maritima miljöer.

Produkter
(logga in för att koppla)
Kämpa på ni...

...och lycka till!
Jag orkar inte mer....Inte Fotosidan heller....men Fotosidans medlämmar är helt OK.

Den "Högre Solan" har givit mej en uppercut; Fotosidan's överseende av denna tråd... en till..
Jag ligger nede för räkning........
Nat! Erik J
 
Det här får nog bli sista bilden för mig i kväll - har pinsamt nog glömt vad även denna fyr heter...
 

Bilagor

  • 8808.gif
    8808.gif
    72.7 KB · Visningar: 194
Re: Kämpa på ni...

fujicanon skrev:
...och lycka till!
Jag orkar inte mer....Inte Fotosidan heller....men Fotosidans medlämmar är helt OK.

Den "Högre Solan" har givit mej en uppercut; Fotosidan's överseende av denna tråd... en till..
Jag ligger nede för räkning........
Nat! Erik J
Ge inte upp, Erik! Även om det inte skulle bli en grupp på fotosidan, så finns ju denna tråden som kan leva vidare.
Navigare Necesse Est!
 
Re: Re: Kämpa på ni...

Curt L skrev:
Ge inte upp, Erik! Även om det inte skulle bli en grupp på fotosidan, så finns ju denna tråden som kan leva vidare.
Navigare Necesse Est!

Sant det Curt! 10X roligare här enn i Fotosidan's "överhuvudpå-politik.......

Men, jag backar inte för någon ber om ursäkt.....
 
Kul att det verkar vara mycket liv i denna tråden, så mycket att man knappt hinner med! Här kommer en bild från... Ja var, det kan ni kanske gissa? I alla fall är det RCCLs imponerande Navigator of the Seas på bilden.
 

Bilagor

  • navigator.jpg
    navigator.jpg
    25.5 KB · Visningar: 183
Detta fina kryssningsfartyg, som ägs av Royalcaribbean brukar hålla till i Karibiska havet på vintern och Medelhavet på vår-sommar-höst. Svårt att gissa - kanske i turkiska farvatten?
 
Det tar sig, det bränns... vad heter då dem smala passage som hon här passerar? Denna bilden är tagen exakt två minuter efter den förra bilden.
 

Bilagor

  • navigator2.jpg
    navigator2.jpg
    43.7 KB · Visningar: 226
Stockholm är rätt. :eek:)
Navigators var på besök en helg i juni detta år.
 

Bilagor

  • n2.jpg
    n2.jpg
    87.8 KB · Visningar: 220
Navigatorn kom även den 1 september och bilderna ovan som jag visade tog jag ute vid Oxdjupet. Synd att hon inte kommer till Stockholm nästa år, utan bara gå i medelhavet...
 
Jepp. Och tack! :eek:)
Hon låg nedanför Fåfängan.


Kaknästornet i bakgrunden.
 

Bilagor

  • n3.jpg
    n3.jpg
    86.4 KB · Visningar: 209
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.