Annons

Manualer och instruktionsböcker till Nikonprodukter

Jag köpte också min D70 hos Expert...fick manualer på sv/en. Dessutom kostade ett SD 512 ultra 1140:- Låter skumt att dom tar 995:- för ett 256-kort.
 
Jodå, 995 riksdaler tog de på Expert. En aaaaning dyrt. Har precis köpt ett 512KB CF ultra II för samma pris på Zebramedia.
 
Låter sjukt, jag jobbar på Expert och våra priser i den butik är:

(Enbart Sandisk kort)

SD 128 = 449
SD 256 = 649
SD 512 = 949

CF 128 = 449
CF 256 = 649
CF 512 = 949

CF Ultra II 256 = 699
CF Ultra II 512 = 999

MemoryStick & xD & annat behövs kanske inte skrivas.

Jämnför med en nätbutik, givetvis kommer det skiljas i pris men inte mkt. Men se till att kolla att det är Sandisk då och inte nått skräp.
 
Highweiss skrev:
Vill ju förstås, givetvis, absolut inte kritisera Nikon - men... Canon har manualer till sina kameror i pdf-format på sina hemsidor ;-) Bara att plocka ner...! :)

Det har Nikon också, man måste bara skapa ett konto på hemsidan, sen kan man dra ner manualer hej vilt!
 
"Jodå, 995 riksdaler tog de på Expert. En aaaaning dyrt. Har precis köpt ett 512KB CF ultra II för samma pris på Zebramedia"

Är ni allvarliga eller är det bara ett misstag?
Kanske skall det vara 512 Mib?
 
Nikonfan skrev:
Låter sjukt, jag jobbar på Expert och våra priser i den butik är:

(Enbart Sandisk kort)

SD 128 = 449
SD 256 = 649
SD 512 = 949

CF 128 = 449
CF 256 = 649
CF 512 = 949

CF Ultra II 256 = 699
CF Ultra II 512 = 999

MemoryStick & xD & annat behövs kanske inte skrivas.


Köpte min för en månad sedan i Solna C. Kanske priserna har gått ned sedan dess...??

Jämnför med en nätbutik, givetvis kommer det skiljas i pris men inte mkt. Men se till att kolla att det är Sandisk då och inte nått skräp.
 
Jo, det ska vara MB såklart :). Märket jag köpte på mitt minneskort är Sandisk. Kanske har de blivit billigare på Expert?
 
Det var en seriös butik. Nu har de lovat att de skickar hem den ngn dag i veckan. Har ju bara blivit tvungen att prova mig fram mer nu, och det gör säkert inte heller ngn skada :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.