Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Manualer och instruktionsböcker till Nikonprodukter
- Trådstartare Emil-G
- Start datum
d.seestrand
Aktiv medlem
Hjääälp! MANUAL till Nikon F-801s
Jag har under en längre tid letat efter en manual till denna läckerbit men utan resultat.
Vänder mig till er här och hoppas att nån kan tänkas veta var jag kan få tag på en. Om den finns i PDF (eller liknande) på nätet så vore detta såklart det ultimata.
Hoppas på svar
mvh daniel
Jag har under en längre tid letat efter en manual till denna läckerbit men utan resultat.
Vänder mig till er här och hoppas att nån kan tänkas veta var jag kan få tag på en. Om den finns i PDF (eller liknande) på nätet så vore detta såklart det ultimata.
Hoppas på svar
mvh daniel
objernulf
Aktiv medlem
jonyswe
Ny medlem
manual
Hej!
Det går bra att beställa på nikons svenska websida. www.nikon.se
Jag har beställt där tidigare, både till F5 och F90x
Hälsn Jonas
Hej!
Det går bra att beställa på nikons svenska websida. www.nikon.se
Jag har beställt där tidigare, både till F5 och F90x
Hälsn Jonas
jonyswe
Ny medlem
Erik Schalin
Aktiv medlem
Vad letar du efter?
Johan Ringblom
Aktiv medlem
ww.nikon.se
de har de flesta, på svenska.
Kostar 100:- har jag för mig.
Hälsn.
Jonas
---------------------------------------------
För att motverka att folk köper billiga kameror från Tyskland och sedan ringer Nikon och köper den svenska manualen billigt så kostar manualerna numera 450 kr!
/Johan Ringblom
de har de flesta, på svenska.
Kostar 100:- har jag för mig.
Hälsn.
Jonas
---------------------------------------------
För att motverka att folk köper billiga kameror från Tyskland och sedan ringer Nikon och köper den svenska manualen billigt så kostar manualerna numera 450 kr!
/Johan Ringblom
d.seestrand
Aktiv medlem
Tack för svaren
Tack för hjälpen, alla som tog sig tid!
Tack för hjälpen, alla som tog sig tid!
Erik Schalin
Aktiv medlem
Om du kan få tag på en beg. manual till 601´an så är det i princip samma kamera.
Ngt skiljer i blixthanteringen men jag kommer inte riktigt ihåg vad.
Ngt skiljer i blixthanteringen men jag kommer inte riktigt ihåg vad.
canona
Medlem
Här finns gratis manual till Nikon D70!
Här fanns engelsk manual att ladda ned till D70 och andra Nikon modeller, den är på engelska men kan vara bra att ha om man slarvat bort sin svenska version.
http://www.nikon.com.sg/TechSupp/Manual/DIGISLR/DIGISLR_Manual.htm
Här fanns engelsk manual att ladda ned till D70 och andra Nikon modeller, den är på engelska men kan vara bra att ha om man slarvat bort sin svenska version.
http://www.nikon.com.sg/TechSupp/Manual/DIGISLR/DIGISLR_Manual.htm
canona
Medlem
Hej, jo..de sa att eftersom kamerorna med kit säljs internationellt levereras de svenska manualerna separat, kan nog stämma kanske, vill tro det i alla fall :-/.
Ska nog inte handla så mycket på Expert. De var sjysst att de skickade med ett 256Kb minne gratis....otroligt, Expert tar 995 för det..de flesta andra ställen ligger på runt 500:-, inte billigt direkt.
Ska nog inte handla så mycket på Expert. De var sjysst att de skickade med ett 256Kb minne gratis....otroligt, Expert tar 995 för det..de flesta andra ställen ligger på runt 500:-, inte billigt direkt.