Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Manualer och instruktionsböcker till Nikonprodukter
- Trådstartare Emil-G
- Start datum
Pelletz
Ny medlem
Helgesson skrev:
2x3>6=? ¤ =12 C=Y >j =44
Kanske ska berätta vad du gör också ???
men låt mig gissa på hex, men har inte de 16 som bas
boris.bonasin
Aktiv medlem
Om du kan tänka dig att nöja dig med en engelsk manual så hittar du den här:
http://nikoneurope-se.custhelp.com/...mwyPTY3JnBfY2F0X2x2bDE9MjQmcF9wYWdlPTE*&p_li=
http://nikoneurope-se.custhelp.com/...mwyPTY3JnBfY2F0X2x2bDE9MjQmcF9wYWdlPTE*&p_li=
boris.bonasin
Aktiv medlem
Tja, det blir nog värre det. Jag har aldrig hittat en manual på svenska (på Internet) till Nikon.
Chrillan04
Aktiv medlem
SB 800, instruktionsbok?
Har precis köpt en SB 800 och undrar om det finns någon svensk instruktionsbok eller om den bara finns med Engelsk?
Någon som vet?
Christian
Har precis köpt en SB 800 och undrar om det finns någon svensk instruktionsbok eller om den bara finns med Engelsk?
Någon som vet?
Christian
picturethis.se
Aktiv medlem
Jag köpte min för ett par år sedan, då fick jag med svensk manual
Chrillan04
Aktiv medlem
Ok,
Jag hade för mig att jag hört att det skulle finnas svensk manual, i min låg det endast engelsk dock. Får väl ringa & gnälla lite!
Jag hade för mig att jag hört att det skulle finnas svensk manual, i min låg det endast engelsk dock. Får väl ringa & gnälla lite!
Zirk
Medlem
Skulle i fall hur som helst rekommendera den engelska, vilken en registrerad användare kan ladda ner från Nikons hemsida.
Den svenska har otaliga exempel på dålig översättning, så jag föredrar den engelska i vilket fall som.
Men jag vill ha kvar min svenska av den händelse att en eventuell framtida köpare av min kamera vill ha den.
(Innan du kom på iden att erbjuda dig att köpa den)
Den svenska har otaliga exempel på dålig översättning, så jag föredrar den engelska i vilket fall som.
Men jag vill ha kvar min svenska av den händelse att en eventuell framtida köpare av min kamera vill ha den.
(Innan du kom på iden att erbjuda dig att köpa den)
Lindö Bertil
Ny medlem
Förstår inte varför man går ut på detta sätt och frågar. Det enklaste är väl att fråga NIKON i Sverige, så får man svar direkt.
mvh/Bertil
mvh/Bertil
pl2se
Aktiv medlem
Tack Johan!
Ditt svar kändes inte det minsta besserwisseraktigt...
Eftersom du också gjort dig besväret att söka på de gamla trådarna så har du säkert också lagt märke till att inte fanns då heller. Dumt att starta en ny tråd - det kommer nog aldrig att finnas någon svensk d70 manual på nätet....
Bidra med nått nytt nästa gång tråkmåns.
mvh
Peter
Ditt svar kändes inte det minsta besserwisseraktigt...
Eftersom du också gjort dig besväret att söka på de gamla trådarna så har du säkert också lagt märke till att inte fanns då heller. Dumt att starta en ny tråd - det kommer nog aldrig att finnas någon svensk d70 manual på nätet....
Bidra med nått nytt nästa gång tråkmåns.
mvh
Peter
Chrillan04
Aktiv medlem
Lindö Bertil skrev:
Förstår inte varför man går ut på detta sätt och frågar. Det enklaste är väl att fråga NIKON i Sverige, så får man svar direkt.
mvh/Bertil
Ber så hemskt mycket om ursäkt....
Ställer mig genast i skamvrån i 15 minuter & nästa gång jag har en fråga om tex Photoshop ringer jag Adobe direkt...