Gutta
Aktiv medlem
Den poängen du försöker förmedla är svår att finna då du själv agerar som en PC-fanboy som verkligen inte gillar Mac om jag ska läsa mellan raderna.
Du om någon basunerar ju ut åsikter som du hävdar är fakta när dina åsikter egentligen är riktigt dåligt underbyggda och dessutom osanna.
Jag är benägen att instämma i att pekplattan på Mac är bland det bästa du kan använda.
Helt korrekt, Jag finner macleksakerna vara just leksaker. Men när man faktiskt vill göra något mer ordentligt behöver man ett verktyg som fungerar. I skolan satt vi med 30 imacar varav ca 30% krashade inom ett år....
Vad gäller platta så har jag suttit vid två macbook pro där det inte fungerat. Sen om det beror på inställningar eller whatever bryr jag mig inte om. Det fungerade inte med dubbeltouch och när jag frågade ägaren till macen som jag skulle försöka hjälpa så var svaret att det helt enkelt inte gick. Hur du än vänder och vrider på det så är det iallafall inte vidare användavänligt....
Min poäng var om det undgick någon att se att jag TYCKER något men de flesta mac-talibaner basunerar ut sina åsikter som vore de fakta..... Det är inte fakta att macplattan är bäst i världen...det är ännu en mactalibanåsikt....
Men jag lämnar sandlådan igen...och hinken och spaden är kvar till er som vill vara kvar och leka...