AFJ
Aktiv medlem
. Han bör veta eftersom han är en av de som tagit fram algoritmerna i PS.
Är det det man kallar en opartisk bedömning?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
. Han bör veta eftersom han är en av de som tagit fram algoritmerna i PS.
Hade hoppats något skulle hända med skärpningen, har aldrig gillat den i LR, men jag ser inget nytt där. Hur man än gör så skärper den mest bruset i bilden tycker jag, för liten radie för höga upplösningar.
Ja det tycker jag. Han var alltså inblandat i Photoshop men inte i LR. Ändå tycker han att LR har har smartare och bättre sätt att hantera uppskärpningen.
Det är väl opartiskt?
Nej det gör den inte. Ska testa installera profilen ikväll. Har själv samyang.
/Stefan
Jag får inte silver efex pro2 att starta upp i LR4 ? Sitter på sista ver av båda programmen. När jag skall gå in och starta upp Nik så syns det i LR men startar ej upp.
Tacksam för lite hjälp av någon?
Hittat en bug till i 4.0. Om man skapar en virtuell kopia och sedan swappar med "set copy as master" och sedan tar bort "den nya kopian" - försvinner även master. Som tur är kan man "ångra".
Saknar förövrigt att man inte kan göra "set copy as master" från development modulen. Det är ju oftats där man känner att kopian blev bättre i sina jämförelser.
Jag får inte silver efex pro2 att starta upp i LR4 ? Sitter på sista ver av båda programmen. När jag skall gå in och starta upp Nik så syns det i LR men startar ej upp.
Tacksam för lite hjälp av någon?
Du får ange den individuella texten som t.ex. "Caption" i metadata för respektive bild. Sen kan du använda fältet "Caption" i bildspelet/albumet.
När kommer objektivkorrigeringar in i LR och ACR för Olympus m/43?