Erik Schalin
Aktiv medlem
Men det hade väl inte Nikon ngt för...Jeppe skrev:
Tusan oxå.. nu fick du mig att sitta och vänta på att den skulle nå 200%..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men det hade väl inte Nikon ngt för...Jeppe skrev:
Tusan oxå.. nu fick du mig att sitta och vänta på att den skulle nå 200%..![]()
Erik Schalin skrev:
Nej jag skämtar inte.
All reklam är bra reklam, (en amerikan sa det)
Ja så enkelt är det att slippa se den.
Men erkänn att du också satt där och undrade över vad som skall hända när mätaren når 200%, då har de lyckats.
Jag tror mest att folk är irriterade för att de vill vara det. Om du ignorerar den så syns den knappt efter första gg.
Se det från den ljusa sidan det blir säkert ngn peng till att driva fotosidan ett tag till.
Jag tycker att Nikon har lyckats med DEN/SIN centrala funktion Bengt.Bengus skrev:
Håller inte alls med där, Erik. Det finns en hel del forskning rörande Grafikska Användargränsnitt (GUI) och en grundtes är att man inte ska leda användaren bort från de centrala funktionerna och "störa".
Erik Schalin skrev:
Jag tycker att Nikon har lyckats med DEN/SIN centrala funktion Bengt.
![]()
wsaar skrev:
Inte varje annons som får en egen diskussionstråd, förståeligt att den retar några Canonister![]()
Jo, men då skulle ju gnället vara berättigatBengus skrev:
Tror du inte det vore samma liv om det vore en lika störande Canon-reklam? Det tror jag?
Vem har inte det?Bengus skrev:
/Otrogen - har tre olika system
Wizard skrev:
På vilket sätt är annonsen störande, den stör ju inte funktionen på sidan.. Jag lade inte ens märke till den förrän jag såg denna tråden.. Man behöver ju inte sitta och vänta på att den skall gå upp till 200%, det är ju bara att klicka sig vidare som vanligt..
Lite mycket gnäll för inget tycker jag..
/Peter
Sleepless skrev:
Tänk att folk jagar upp sig för såna petitesser.Det är bara en annons. Och den är ju trots allt bara på förstasidan...hänger man mycket där?
In i forumen istället och skriv om lite vettiga saker. Där syns den inte alls.![]()
wsaar skrev:
Inte varje annons som får en egen diskussionstråd, förståeligt att den retar några Canonister![]()
Det är mest Canon som håller på med sånt.Kijana skrev:
Som van Canon-användare men inte fundamentalist måste jag säga att Nikon-reklamen roar mig. För vad blir snacket när kameran inte fungerar till 200 procent eller ens 100 procent utan måste lämnas in till reparation/justering av barnsjukdomarna?