Annons

Lite bra fågelbilder att visa?

Produkter
(logga in för att koppla)
Fina bilder Stephan & Gunnar!

Gunnar, är modersnstinkten så pass stor att man vågar sig så pass nära utan att störa eller att ungarna blir bortstötta? Hade äggen ej kläckts hade iaf inte jag gått så nära!

Mvh/Peter
 
Gunnar, är modersnstinkten så pass stor att man vågar sig så pass nära utan att störa

Jo, jag hade givetvis tänkt lika dant om det inte var för att jag bara "sprang på" boet med de tre ungarna. Det fanns inget som indikerade att det var ett bo där och då tog jag snabbt bilderna.
 
Gök

Mycket gök i skogarna jag brukar vandra i, såg nog 3-4 st. på samma gång.
mvh Jonas
 

Bilagor

  • gök_400.jpg
    gök_400.jpg
    94.6 KB · Visningar: 194
Hej

Mycket tjusig gök, trevligt ljus och komposition. De brukar vara riktigt svåra att fota.

Mvh

Omar
 
Omar skrev:
Hej

Mycket tjusig gök, trevligt ljus och komposition. De brukar vara riktigt svåra att fota.

Mvh

Omar

Tack Omar!

Dom var förvånansvärt medgörliga, hade förstås annat att tänka på! Ska se till helgen om jag kan få någon bild på flygande också.

mvh Jonas
 
Samtidigt som jag blir förbannad över att behöva öppna varende förbannade länk som Omar lagt in så blir man ju så förbannat glad att se bilderna.
:) -Anders (fortfarande med tråduppkopling)
 
Hej

Sorry!

Jag förstår problemet, orkade inte göra om bilderna en gång till.

Väldigt synd att man inte kan ha stora bilder i forumen som man kan på många andra forums sidor. Skulle inte vara något problem för fotosidan då man kan ha bild på annan server, som tex Pbase.

Jag har rätt högupplösning på min skärm och tycker bilderna här blir lite väl små, som thumbnails :) :) :)

Två till från morgonen som jag glömde, behöver ej klicka på dessa

http://www.pbase.com/omar_brannstrom/image/80178876

http://www.pbase.com/omar_brannstrom/image/80178935


Hälsningar

Omar
 
Visst fasiken blir man tvungen att klicka.
Silvertärnan är ju helt fantastisk.
Dom där två bilderna tog en kvart ur mitt liv men det var det värt.
Men förbannad är jag:)
-Anders
 
Chano skrev:
Samtidigt som jag blir förbannad över att behöva öppna varende förbannade länk som Omar lagt in så blir man ju så förbannat glad att se bilderna.
:) -Anders (fortfarande med tråduppkopling)
Ett tips.
När du har fått upp första bilden kan du klicka på den. Då kommer alla bilderna (och några till..) upp.
Den varianten funkar bra för mig i alla fall.
 
Ännu en havstrut i lite mer närbild. Fasciberande klarhet i ögat.
 

Bilagor

  • en havstrut 400.jpg
    en havstrut 400.jpg
    32.2 KB · Visningar: 171
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.