ANNONS
Annons

Lite bra fågelbilder att visa?

Produkter
(logga in för att koppla)
Osquar skrev:
Grönbena. Relativt vit/ljusprickig ovansida samt avsaknad av vit kil upp framför vingen utesluter exempelvis drillsnäppa.

Skön stämningsbild, för övrigt!

Fridens
Oscar

Tackar, man lär sig nåt nytt varje dag. Tog bilden ganska sent en kväll i mitten av maj så det var rätt så dunkelt ute. EF 200/1,8 + 2x.
 
OMAR

Tack för kritiken. Din bild är ruggigt bra. Jag verkligen gillar dina bilder och brukar titt som tätt kolla igenom dem.
 
Omar skrev:
Hej

Var ute en sväng idag vid kusten och fick bla denna jaktfalk.

http://www.pbase.com/omar_brannstrom/image/57264131

MVH

Omar

Sanslöst Omar...När ska du öppna safari-verksamhet för oss andra..Du tycks ju ha allt inom en armslängd..

Samt att det inte gör något att du har dina prylar för att komma nära då, 900mm..men ändå..bara det att ha dessa fågelarter omkring sig måste ju vara grymt gött.

Åker du i hela skåne eller har du några platser att tipsa om..jag bor ju 40mil bort...så lite mer koncentrerat vore intressant =)
 
Senast ändrad:
Omar skrev:
Hej

Här kommer ormvråken igen, titta på benen.


MVH

Omar Brännström



Ok omar, jag såg fel :)
Letar lövcamo just nu för vårens drabbningar, sugen på det du har, du är nöjd eller?
ska man ta större storlek än normalt? hur har du gjort.
Förlåt för ämnesflykten... :(
/Rogge

Skickar med ett bidrag.

P.s Mycket fina bilder alla skickar in! inspirationen som flödar in i mig är enorm! speciellt Omars då rovfåglar är mitt liv just nu. D.s
 
Senast ändrad:
nu så...
får inte till det med storleken nu helt plötsligt!
nej
skiter i det
hur sparar ni ner dessa småbilder utan att det tjatar om att den är för stor hela tiden.
det blir ju helkass, har ju gått bra förut
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.