Annons

Lite bråttomfråga om utskrifter

Produkter
(logga in för att koppla)

avslutad140514

Avslutat medlemskap
Hej hej !
Mitt när mitt ena ögas glaskropp håller på att lossna vilket innebär att jag har en fläck i synfältet/ljuskänslighet/svårt ställa in skärpa, så får jag in ett uppdrag där ett företag vill ha en bunt fotoutskrifter helst idag.
(nämner ögonproblemen för det hindrar mig när det gäller att söka på nätet, jag ser skruttigt under några veckor, det kommer att bli bättre sen, därför är jag extra tacksam för tips)
Jag har i somras sålt mina första bilder och det är samma företag som vill köpa en bunt utskrifter av ett foto, A4-format.

Jag har inte haft råd att köpa färgskrivare själv än, så jag ska därför reka marknaden nu och köpa utskrifterna, bra kvalitet, men överdrivet bra är inte nödvändigt.
Fotoutskriften ska ligga mer i företagets offertutskick till stora kunder, som första sida så det ser lite trevligt ut. Så hyfsad kvalitet ska det vara men det behöver inte vara toppklass (= inga foton som ska ställas ut eller så).

Bor i Göteborg.

Någon som har tips på bra ställe där jag kan skriva ut detta foto, cirka 50 ex, A4-format ?

Jag lär väl skriva ut bara ett ex först, och se om jag sen måste korrigera färgåtergivninig m m hemma först innan jag skriver ut alla 50.

Mycket tacksam för tips.

Vänligen Eva
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.