Annons

Lägg ut spännande bilder på "hånade" motiv!

Produkter
(logga in för att koppla)
Det var ett litet skämt, Janne!
Länken går alltså till "Alla nya bilder" Och dessa motiv som diksuteras här är ju vanliga och finns säkert bland "Alla nya bilder".

Dessutom är väl "tjejbilder" verkligen hånade motiv.

Jesper
 
Dags att rensa ur solnedgångar och katter ur min portfölj, så jag slipper skämms över att jag har nedlåtit mig till att göra dessa avbildningar.
 
Denna eviga diskussion om kattbilder...

Det finns ett kinesikt ordspråk som säger: Den som inte gillar/kan tåla katter var en råtta i ett tidigare liv.
 
Arleklint skrev:
Det finns en jargong på fs, att vissa motiv är mindre värda än andra.

Kattbilder och solnedgångar skulle av någon besynnerlig anledning inte platsa.

Vad har motivet med bilden att göra? Bra bilder kan man göra på allt! Man kan fota gem eller gummisnoddar och bilderna kan funka.
Det där beror på att folk inte kan skilja på motiv och bild. Det är alldeles för svårt att kommunicera med bilder, så det blir ofta ett virrvarr av tyckanden hit och dit.


Lägg ut bilder på katter solnedgångar eller andra hånade motiv och visa att bilden inte har med motivet att göra!
Kan tyvärr inte, för dålig fotograf. Men det har ju kommit en del bra exempel i tråden.
 
Den som fotar en solnedgångsbild kanske njuter av ögonblicket, tycker om sin katt, älskar sitt barn, är intresserad av fåglar... osv. Problemet är kanske att bli "medveten" om det "subjektiva" i bilden - som troligtvis (?) ingen annan utomstående uppfattar - och att då försöka ställa sig själv frågan: Kommer andra att "se" det jag "känner" för den här bilden?
 
refo skrev:
Den som fotar en solnedgångsbild kanske njuter av ögonblicket, tycker om sin katt, älskar sitt barn, är intresserad av fåglar... osv. Problemet är kanske att bli "medveten" om det "subjektiva" i bilden - som troligtvis (?) ingen annan utomstående uppfattar - och att då försöka ställa sig själv frågan: Kommer andra att "se" det jag "känner" för den här bilden?

Hmm, vad känner man för sin bild när man plåtar halv-/helnakna golvkrälande eller bröst-mot-vägg-tryckande kvinnor?
 
här är en super hyper häftig bild av månen.
med super duper extra special effekt som kallas.
Tv: 8 sek.
 

Bilagor

  • img_4290ny.jpg
    img_4290ny.jpg
    16.2 KB · Visningar: 491
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.