En synpunkt från en ny nybörjar-medlem. Kanske jag är lite sent ute, - såg inte tråden tidigare.
Jag förstår absolut synpunkterna på dålig kvalitet, - men samtidigt tappar jag modet. För mig är mina bilder personliga,- och att visa upp dom för alla är inte nåt jag "bara gör". Tanken på att alla "duktiga" fotografer sitter och tittar på dom och fnyser, får det att knyta sig i magen på mig. Tanken på att de tittar och får lust att hjälpa mig att bli bättre, gör mig lycklig. Jag blev så himla glad när jag upptäckte Fotosidan, - ser den som en fantastisk möjlighet att lära mig och inspireras. Har sett bilder här som fått igång precis alla känslor på skalan. Även om jag kanske inte själv kan prestera dom, - så kan jag uppskatta bra bilder.
Jag har faktiskt tolkat poolarna på det sättet att jag kan lägga bilder var jag vill. I "Hård Kritik" t.ex., fast jag får stålsätta mig för just HÅRD kritik. Det ska väl inte uppfattas som gallerier? Eller? Nu har jag inte tänkt att lägga ut något där... (än?), - och just nu vet jag inte om jag ångrar att jag lagt ut nåt överhuvudtagit.