ekfeldt
Aktiv medlem
Jag blir irriterad när jag tittar på vissa bilder och de visats många gånger men ingen har sagt något...
Hur f..n kan man se en bild & inte tycka något ?
Okej att man kan vara trött ibland men
det jag ser på fs visar bara på ren & skär LATHET.
Om ni som "bläddrar" inte känner för att skriva vid just det tillfället...
Vänta hellre då & skriv åtminstånde NÅGOT över huvud taget vid ett senare tillfälle.
Det måste väl kännas bättre för alla då ?
...Eller är jag helt ute & seglar nu ???
Jag tycker att bilder berör & förtjänar någon form av reaktion.
Det är inte alltid man känner för att säga något med det samma men man försöker väl i alla fall att komma tillbaks & visa på något sätt att man sett konstverken i alla fall.
Det verkar finnas många kategorier av "uppladdare" här på fs.
En av dessa som jag tycker kan bättra sig är de som inte vill något...
Man ser en superbra bild som bara är helt j...a perfekt & så ges ingen direkt anledning till att man ser den.
Det kan ju vara bra att veta vad fotografen då väntar sig för respons.
Jag är dålig på att ge anledningar till varför jag laddat upp bilden alternativt ställa frågor om vad som kan förbättras fototekniskt men jag lovar att bli bättre.
Det kommer att bli en enorm sammanhållning mellan oss här på fs om vi någon gång då & då laddar upp någon totalt misslyckad bild & ber om hjälp i stället för att:
" Kolla här då... Visst är jag jätteduktig "...
Visst... Jag laddar upp de jag själv tycker är bland mina bästa/bättre men nu tycker jag att jag mognat in i vad denna site egentligen är tillför & tänker därför börja ladda upp de som verkligen behöver handpåläggning & jag hoppas då att folk "tycker" något om dem så att jag känner att fs kan hjälpa mig på det sätt som det förmoligen är tänkt.
Hoppas jag inte trampar för hårt på ömma tår eller har skrivit något direkt olämpligt.
Respons är en av de få saker i livet som gör att man utveklas åt något håll !
Nu tackar jag för mig & hoppas att någon reagerar så att det händer nå't !
Hur f..n kan man se en bild & inte tycka något ?
Okej att man kan vara trött ibland men
det jag ser på fs visar bara på ren & skär LATHET.
Om ni som "bläddrar" inte känner för att skriva vid just det tillfället...
Vänta hellre då & skriv åtminstånde NÅGOT över huvud taget vid ett senare tillfälle.
Det måste väl kännas bättre för alla då ?
...Eller är jag helt ute & seglar nu ???
Jag tycker att bilder berör & förtjänar någon form av reaktion.
Det är inte alltid man känner för att säga något med det samma men man försöker väl i alla fall att komma tillbaks & visa på något sätt att man sett konstverken i alla fall.
Det verkar finnas många kategorier av "uppladdare" här på fs.
En av dessa som jag tycker kan bättra sig är de som inte vill något...
Man ser en superbra bild som bara är helt j...a perfekt & så ges ingen direkt anledning till att man ser den.
Det kan ju vara bra att veta vad fotografen då väntar sig för respons.
Jag är dålig på att ge anledningar till varför jag laddat upp bilden alternativt ställa frågor om vad som kan förbättras fototekniskt men jag lovar att bli bättre.
Det kommer att bli en enorm sammanhållning mellan oss här på fs om vi någon gång då & då laddar upp någon totalt misslyckad bild & ber om hjälp i stället för att:
" Kolla här då... Visst är jag jätteduktig "...
Visst... Jag laddar upp de jag själv tycker är bland mina bästa/bättre men nu tycker jag att jag mognat in i vad denna site egentligen är tillför & tänker därför börja ladda upp de som verkligen behöver handpåläggning & jag hoppas då att folk "tycker" något om dem så att jag känner att fs kan hjälpa mig på det sätt som det förmoligen är tänkt.
Hoppas jag inte trampar för hårt på ömma tår eller har skrivit något direkt olämpligt.
Respons är en av de få saker i livet som gör att man utveklas åt något håll !
Nu tackar jag för mig & hoppas att någon reagerar så att det händer nå't !