Artificiell
Aktiv medlem
Kloka synpunkter Daniel. Visst är det trist att behöva skriva minst x antal bokstäver för att kunna registrera en kommentar, och visst är det trist att vissa inte kan ta kritik osv. Jag håller med dig om att spontaniteten måste uppmuntras och att gnällspikarna (samt familjealbumsfundamentalisterna) ska plattas till. Kunde inte skrivit det bättre själv.Danlo skrev:
Jag tycker som Ulf här ovanför! Man orkar inte alltid skriva värsta grejen, ibland vill man bara skriva "Fantastiskt!" eller "nej tack"
Det är ju bättre än ingenting eller?
Kanske redan har nämnts i denna tråd..
Men en sak som jag skulle tycka vore bra vore om man kunde få vara ärlig och rakt på sak utan att folk ska bli arga..
Varför måste man väva in en kommentar i löjliga utsvävningar och omskrivningar bara att bildskaparen inte ska bli ledsen?
Jag blir sååå trött på detta meseri!
Det är inte heller så underligt att det är så få bilder som får kommentarer.. vem orkar kommentera en massa husdjursbilder och eller semester/familjebilder som är tagna utan eftertanke eller snyggt efterarbete (eller åtminstone försök till efterarbete)?!
Detta är inget foto-album på nätet!
Det finns flickr.com till såna bilder!
Ett vackert motiv blir automatiskt inte en vacker bild, Svensson! (namnet syftar ej på en viss person)
U