Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Konvertera till svartvitt - hjälp!!!
- Trådstartare Loj
- Start datum
alcedo [E.F.S]
Avslutat medlemskap
Kristian h
Aktiv medlem
AnnaHarr
Aktiv medlem
Jag har gjort sepiatoningen i Image -> Adjust -> Hue/saturation i Photoshop. Där kryssade jag i rutan Colorize (färga). Sedan skrev jag in 22 i rutan vid Hue (nyans). Sedan drog jag bara pilen för Saturatin (mättnad) tills jag var nöjd med bilden.
Kontrasten brukar ändra sig själv när man justerar i Curves (kurvor) och skärpan har jag bara ställt in i Unshart mask (oskarp mask)
Kontrasten brukar ändra sig själv när man justerar i Curves (kurvor) och skärpan har jag bara ställt in i Unshart mask (oskarp mask)
Bilagor
Kristian h
Aktiv medlem
Snyggt som attans anna !!!
Sepia var inte min grej idag men bättre ett försök i forumet en tio i papperskorgen
Thomas Du har snart tjänat ihop till en kram
Tyvärr kan jag inte ge något tips på hur jag gjorde men det har jobbats betydligt mer än de 2minuterna ja la på den svartvita. Lite vitare ögon, Lite svartare ögonbryn, fingerklipp, lite ton han jag med medans barnen borstade tänderna
Lyckades sabba mitt stora orginal (man skall ju alltid spara sist...
Oskarpa masken var 155 0,9 samt 3 vilket behövdes på den drastiska minskningen...
Men vilket bra orginal att jobba med, en ren fröjd !!!!
Sepia var inte min grej idag men bättre ett försök i forumet en tio i papperskorgen
Thomas Du har snart tjänat ihop till en kram
Tyvärr kan jag inte ge något tips på hur jag gjorde men det har jobbats betydligt mer än de 2minuterna ja la på den svartvita. Lite vitare ögon, Lite svartare ögonbryn, fingerklipp, lite ton han jag med medans barnen borstade tänderna
Lyckades sabba mitt stora orginal (man skall ju alltid spara sist...
Oskarpa masken var 155 0,9 samt 3 vilket behövdes på den drastiska minskningen...
Men vilket bra orginal att jobba med, en ren fröjd !!!!
Bilagor
Senast ändrad:
Kristian h
Aktiv medlem