Annons

kontrast bild

Produkter
(logga in för att koppla)

annizz

Aktiv medlem
hej jag har helt slut på fantasin! jag ska ta på kontraster och det enda jag kommmer på är svart rockare/ pop människa.. el. svart/vit m.m. men jag vill ha något kreativare.. hjälp mig innan dagen är slut..
 
Höghus/Stuga
Ung/Gammal
Snabb/Långsam
Tom/Fylld
Arg/Glad
Bro/Tunnel

Vore kul att se resultatet när du är klar!
 
Svartrockare tillsammans med en präst...?
Eld & vatten...? (dessutom anspelar på några av de klassiska grundelementen (alkemisternas?))

Kan ju bredda det hela lite, en stor öppen yta avsedd för många människor men bara en eller ingen i bilden...?

Skugga & ljus går att variera i de flesta bilder.


annizz skrev:
hej jag har helt slut på fantasin! jag ska ta på kontraster och det enda jag kommmer på är svart rockare/ pop människa.. el. svart/vit m.m. men jag vill ha något kreativare.. hjälp mig innan dagen är slut..
 
hm..

jag tror jag tänker ha en "svart rockare" som står framför en westlife/backstreetboys eller nån annan plansch.. men jag vet inte hur jag ska sätta honom.. om han ska kolla på på planshen eller om han ska hålla cd:n med dom i handen.. hm..
 
..

funderade oxå på att ha en präst som ser lite tilltufsad ut på en krog med en drink i handen.. men det blir för mycket jobb..
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.