Annons

Kommentera min hemsida

Produkter
(logga in för att koppla)
ful elefant

coolt namn på sidan, härliga bilder med mycket känsla. Skön liten text, kanske att du ska ha den på svenska också? Tror att din kärlek till BD har gjort dig lite blind för några av musikbildernas kvalité. Jämfört med de övriga bilderna var det nog bara en av bilderna under musik som höll samma standard. Vad är det du skriver om?

Re: ful elefant

raskolnikov skrev:
coolt namn på sidan, härliga bilder med mycket känsla. Skön liten text, kanske att du ska ha den på svenska också? Tror att din kärlek till BD har gjort dig lite blind för några av musikbildernas kvalité. Jämfört med de övriga bilderna var det nog bara en av bilderna under musik som höll samma standard. Vad är det du skriver om?

Tackar :)

På musiksidan antar jag att du menar bilder på Goto80 i kundvagnen? Jag ska lägga upp fler bilder från det projektet har jag tänkt. Och jo, jag är medveten om att Broder Daniel-bilderna inte är några höjdare rent bildmässigt (de är ganska gamla), men jag kunde inte låta bli att lägga upp dem :)

Vad jag skriver om, tja jag har alltid skrivit berättelser i olika former, men på senare tid har fotograferandet nästan tagit över helt. Jag har ingen särskild "inriktning".

Sidorna är snygga!

Bara en fundering - måste en fotografs eller kulturellt belevad persons sidor och klädval alltid gå i svart eller gråskala?
Har jag missat någonting?

Hej! Sidan är tyvärr inte alls bra om man inte använder Explorer.

Jag använder normalt Opera och det första jag slås av är att o inte får plats i portfolio samma sak med människo(r).

Det andra är att bilden försvinner när man klickat på den. Man måste hålla nere musknappen för att den ska lysa.

Man måste se till så hemsidan funkar i alla läsare, annars kan man lätt tappa besökare.

För övrigt är bilderna jättefina, men teckensnittet är väl inget att hänga i julgranen..?

Splanky skrev:
Sidorna är snygga!

Bara en fundering - måste en fotografs eller kulturellt belevad persons sidor och klädval alltid gå i svart eller gråskala?
Har jag missat någonting?

nej men svart är snyggt :)

sen är det ju en neutral färg också, som inte konkurrerar med bildernas färger.

Jaja, nu har ni kollat, förbättrat och kommenterat alla andras sidor under denna tråd. Kanske skulle ni kunna slänga en snabb kik på min också? Den är inte en ren "fotosida" som många andras, då jag främst sysslar med journalistik, men det är ju alltid bra om bilderna funkar. Det är altså främst valet av bilder och antalet jag skulle vilja ha kommenterat, designen på sidan är direkt från PS och kommer förhoppningsvis att göras lite mer personlig då jag får tid.

www.frilansord.se/bilder

/lasse

BigHair skrev:
Jaja, nu har ni kollat, förbättrat och kommenterat alla andras sidor under denna tråd. Kanske skulle ni kunna slänga en snabb kik på min också? Den är inte en ren "fotosida" som många andras, då jag främst sysslar med journalistik, men det är ju alltid bra om bilderna funkar. Det är altså främst valet av bilder och antalet jag skulle vilja ha kommenterat, designen på sidan är direkt från PS och kommer förhoppningsvis att göras lite mer personlig då jag får tid.

www.frilansord.se/bilder

/lasse

Photoshop är ju perfekt för ändamålet.
Jag gillar enkelheten. Det är bilderna som är intressanta. Perfekt. Kanonbilder dessutom

Magnus_S skrev:
Lite tråkigt med Photoshop album kanske.. :S

Men bilden "Han äger ett träd i ett fort..." var riktigt fin!

När vi ändå är igång.. kika in på min sida om ni har lust!

http://www.magnussandstrom.se/

och tyck till!

Enkelt och snyggt. Känns som du har ungefär samma tänk som jag på hur en snygg sida ska se ut, jämför själv: www.carlssonfoto.se

Men jag tror det hade varit snyggare om det hade varit vit bakgrund på dom bilderna som inte är kvadratiska, t.ex. den här: http://www.magnussandstrom.se/portf...showFolder=model&showAntal=9&showPic=2&page=1

Snygga bilder också!

Jag tycker...

Att den är mycket lätttillgänglig och bra.
Snabb åtkomst
Snygg design
Bilderna laddas blixtsnabbt.
MVG :-D

Jaha, nu när ni ändå kollar, kommenterar andras sidor under denna tråd. Kanske skulle ni kunna göra en snabb visit på min sida? Den är inte hellre en ren "fotosida" som många andras, Det mesta är dock fotorelaterat. Det pågår ständigt uppdateringar så allt är inte klickbart ännu.

http://www.pix4chicks.se

Maxieboy skrev:
Jaha, nu när ni ändå kollar, kommenterar andras sidor under denna tråd. Kanske skulle ni kunna göra en snabb visit på min sida? Den är inte hellre en ren "fotosida" som många andras, Det mesta är dock fotorelaterat. Det pågår ständigt uppdateringar så allt är inte klickbart ännu.

http://www.pix4chicks.se

Bilderna på Sandra Åberg fungerar inte.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar