karlstorck
Aktiv medlem
Hej Stefan, konstigt ställe att mötas ;-) Annars syns vi väl på menlösa barns dag, eller hur? Du håller ju i det vill jag minnas.
Vilken har du?
Vilken har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar ju extremt smidigt att haka fast den i Manfrotto-snabbfästet, men vågar man lita på D-ringen? Den är ju trots allt bara en bit bockad ståltråd...kzr63g skrev:
Manfrotto stativfäste med metallring fungerar klockrent (men skruva fast den ordentligt och kolla då och då). Och eftersom jag har samma fäste till stativen passar allt ihop.
Vilken snabbplatta har du? Jag har den rektangulära som heter 200PL-14. Jag undrar om det skiljer något i grovlek på D-ringen på de olika Manfrottoplattorna.kzr63g skrev:
Men rekommenderar att skaffa Manfrotto-fäste istället för Black Raipds egen.
madsochmarja skrev:
http://foto.feber.se/art/43238/recension_black_rapid_rstrap/
Har alla läst denna?
Isf fick han remmen levererad på mindre än 10 dagar.Candersson skrev:
Jag undrar om Jens L beställde R-strap efter att han läst inläggen här på Fotosidan...
PMD skrev:
Vilken snabbplatta har du? Jag har den rektangulära som heter 200PL-14. Jag undrar om det skiljer något i grovlek på D-ringen på de olika Manfrottoplattorna.
Den jag har ser ut att kunna hålla om man inte har ett alltför stort objektiv monterat. Jag är mera orolig för att skruven ska skruva upp sig. Den har ju ingen låsning.