Annons

Kan inte skriva vissa ord i forumen?

Produkter
(logga in för att koppla)

mange78

Aktiv medlem
Jag har försökt rekommendera en bok några gånger i vissa trådar. Boken är National Geographic, Det stora ************ Men det sista ordet blir inte det ordet när jag postar inlägget, utan bara en massa stjärnor..

Ja, ni ser själva :)

Vad beror det på?
 
mange78 skrev:
Boken är National Geographic, Det stora ************ Men det sista ordet blir inte det ordet när jag postar inlägget
Det låter ju som en automatisk purity test. Kan du inte skriva isär ordet så man får se vad det är för något kul :)
Om det är "foto"+"guiden" det handlar om är det ju en helt sanslöst fånig funktion :)
 
mange78 skrev:
Jag har försökt rekommendera en bok några gånger i vissa trådar. Boken är National Geographic, Det stora ************

Hmm... Magnus använder sig av neutrum. Jag undrar just om det är någon oanständig rip-off som använder ett liknande namn som National Geographics stora fotobok/fotoguide...?

Magnus, du kan väl bokstavera, typ "s-k-i-t"?
 
Ah, jag vet vad det är - vi hade problem med några ungdomar som spammade Fotosidans forum med inlägg om sin egen sajt som hade det där namnet i URL:en, så jag fick spärra det til slut. (Spärrordet var "fotoguiden.", dvs med punkt efter)

Men dom har förhoppningsvis tröttnat nu så jag tog bort spärren nu.
 
clindh skrev:
Ah, jag vet vad det är - vi hade problem med några ungdomar som spammade Fotosidans forum med inlägg om sin egen sajt som hade det där namnet i URL:en, så jag fick spärra det til slut. (Spärrordet var "fotoguiden.", dvs med punkt efter)

Men dom har förhoppningsvis tröttnat nu så jag tog bort spärren nu.

:)! Där har vi det nog. Provar med punkt: Fotoguiden. Och utan: Fotoguiden
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.