Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kampane på Canon digital!

Produkter
(logga in för att koppla)

izone

Medlem
Hej!

Det här är mitt första inlägg här och jag tänkte börja med en bra nyhet (iaf för de som tänker köpa en Canon digital kemera)

Har väntat under 6 veckor på min kamera nu (Eos 300d Svart) och idag fick jag veta att Cyberphoto har fått hem dem. Min order har liggat hos en annana lev. som ännu inte vet när de får det hem!!!

Ringde upp Cyberphoto för att beställa kameran och fick veta att Canon börjar en kampane på digital kameror imorgon 2004-10-15 som innebär att man får 100€ i rabbatt och ett minneskort på 256 mb på köpet.

Gissa om jag blev glad när säljaren ville att jag ska vänta med min order en dag till och få mer än 1000 kr. i rabbatt.
 
Gissa om jag blir sne med tanke på att jag köpte en 20d igår!

Men men... jag köpte till ett 2Gb kort som jag prutade 1000:- på så jag klarar mig nog utan 256:an och den där 100-ingen.

edit: Rättat storleken på minnet....
 
Verkar som det sänks även i Tyskland:

Canon EOS 20 D Sigma DC 18-50 + 55-200 C/AF =14027 SEK på Technikdirekt.
Underligt nog kostar enbart huset fortfarande ocskå 14027 SEK...
mvh Mattias
 
Har någon sett/hört något mera om denna kampanj?
Ligger och trycker i vassen på en order hos www.technikdirekt.de på en Canon300D... Deras pris ligger kvar som igår, vilket även gäller hos Cyperphoto.

Lars
 
Senast ändrad:
OJ!

Vill också veta mera!!*S*

Jag har precis en order hos Cyberphoto med Canon eos 300D!!:) De ska nog skickas vilken stund som helst!*wee*
Låter ju inte alls dumt det med kampanj!!
Ska man behöva ringa dem och fråga lite eller?!:)
 
Även Canon har en kampanj just nu. Om man registrerar sin 300D (kanske även andra Canon modeller) på deras hemsida så får man ett 256mb CF gratis.
 
Sorry men jag kan inte direktlänka eftersom det var ett engångs-erbjudande. Vad jag gjorde var att skapade ett konto och registrerade min 300D där dom frågade efter kamerautrustning, och så fick jag upp ett popup-fönster där jag fyllde i serienr och numret som finns på kartongen som kameran levererades i och namn och adress förståss.
Det står ingenting på första sidan om erbjudandet utan du måste skapa ett konto och logga in först.

Det kan ju hända att dom har tagit bort det, det kanske blev alldeles för många registreringar...
 
Jag registrerade mig den 10/10. Kan det vara så att dom väljer ut slumpvis vem som får minneskortet? För när jag registrerade mig så stod det ingenstans att man skulle få ett minneskort, rutan bara poppade up helt oväntad...
 
Idag fredag har jag pratat med de på CyberPhoto och fick veta att man måste registrera sin kamera hos Canon för att få värde check och minneskortet jag nämnde här ovan.
 
jimmy_svensson skrev:
Betyder det att priset på 300D inte kommer att sänkas?

Ja, som jag har fått veta. Nu vänstar jag på kameran ska komma hem till mig och se vad detta innebär. Jag vet inte om det är värdecheck som man kan lösa ut till pengar eller är det som presentkort hos Canon.

Har ingen annan fått veta nåt???
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.