ANNONS
Annons

kalendrar.

Produkter
(logga in för att koppla)

F_lken

Aktiv medlem
Jag följer en del konton på Instagram där de säljer egenskapade kalendrar.

Jag har försökt fråga flertalet var de tillverkar sina kalendrar men det tycks vara jobbigt att svara på de frågorna, jag vet inte varför men uppenbarligen är det så då ingen svarar. Så, vet ni vart man kan skapa och tillverka dessa kalendrar?

(Exempel: Josefine Jönsson - Fotograf )

Jag har för mig att det finns ca 6 större företag i Europa som fysiskt printar böcker med hård pärm. Men en jädra massa säljer tjänster för böcker.
Vilken de använder i sin tur spelar väl ingen roll så länge du får boken du beställer?
Photobox hette tidigare ICA foto. Just nu 50% på almanackor.....

Jag har för mig att det finns ca 6 större företag i Europa som fysiskt printar böcker med hård pärm. Men en jädra massa säljer tjänster för böcker.
Vilken de använder i sin tur spelar väl ingen roll så länge du får boken du beställer?
Photobox hette tidigare ICA foto. Just nu 50% på almanackor.....

Jag är helt med... kvittar om det är 1 eller 24 som tillhandahåller tjänsten så länge jag träffar rätt på modell av kalender (vilket jag inte hittat än) Men jag letar vidare :)

Jag har beställ Fotokalender från Fotoklok (Svenskt företag) . Fick dem idag.
Är mycket nöjd med pappers och bildernas kvalitet....
Om man beställer och har redigerat sina bilder själv så klicka INTE i rutan som förbättrar dina bilder innan tryck... Denna åtgärd tar bort din redigering.

KLASSISK FOTOKALENDER A3 (2xA4) Bunden i mitten. Se bifogad bild.

Har även beställt lite kalendrar från PastBook.com De har mycket annonser på FB.. Väntar på den beställningen.... Har tidigare beställt en Fotobok av dem gjord efter mina Fb bilder... Mycket nöjd med resultatet.

Bilagor

• 20211209_202744.jpg
    20211209_202744.jpg
    3.8 MB · Visningar: 9
Senast ändrad:
Jag har beställ Fotokalender från Fotoklok (Svenskt företag) . Fick dem idag.
Är mycket nöjd med pappers och bildernas kvalitet....
Om man beställer och har redigerat sina bilder själv så klicka INTE i rutan som förbättrar dina bilder innan tryck... Denna åtgärd tar bort din redigering.

KLASSISK FOTOKALENDER A3 (2xA4) Bunden i mitten. Se bifogad bild.

Har även beställt lite kalendrar från PastBook.com De har mycket annonser på FB.. Väntar på den beställningen.... Har tidigare beställt en Fotobok av dem gjord efter mina Fb bilder... Mycket nöjd med resultatet.

Tack men det är nog en helt annan kalender jag letar efter än den men tack för dit svar

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar