Annons

Köpråd - D40x

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Köpet är gjort

annsve skrev:
Det blev en begagnad D70 med ett Nikkor 18-70 objektiv köpt via Blocket.

För mig helt otippat när jag började fundera. Men det känns som jag kommer att blir nöjd. Tack vare beganatpriset kan jag köpa till nåt roligt objektiv och ändå hålla min "budget".

Grattis! 18-70-objektivet är ansett som de bästa av alla Nikons kit-objektiv och D70 duger till det mesta.

Ha't så kul!

Per.
 
Nu börjar Urban komma ner på dagisnivå men jag ska försöka hålla huvet kallt, blir väl även sista inlägget eftersom att denna debatt hamnat långt från ämnet för längesen men främst för att Ann hittat sin kamera.

Jag struntar i ditt liv, så du behöver inte oroa dej över spöken på nätterna.

Att jag sen sliter som ett djur som fotoassistent utan att få en krona betalt och istället får låna grejer som "lön" och att jag och mina polare lånar varandra grejer tycker inte jag är att snylta, men kör hårt på dina åsikter! :)

Övrig text behöver jag knappast kommentera. Ta en lång natts sömn och läs dina inlägg sen imorrnbitti å skicka till dina vänner så blir dem nog säkert stolta över att en medelåldersman brusar upp sig så mot ungdomar för sådana struntsaker. Jag själv som ungdom ses ju redan som pack av vuxenvärlden så jag har liksom inget att förlora ;)

Hare!
 
Ett stort grattis till köpet! Du kommer säkerligen bli nöjd! Skicka såklart upp bilderna i dina album så vi får se underverken!

//Erik
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.