jinnarparen
Aktiv medlem
Nu har jag beställt ett Sony 70-400.
...så får vi se vad det går för..
...så får vi se vad det går för..
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Däremot undrar jag hur de har tänkt när de konstruerade det väldigt plastiga motljusskyddet som har en tendens att fall av ibland.
Har nu använt gluggen i några veckor, köpte till slut från Rajala för 14k.
Nöjd som fan!
mest använda objektivet, funkar även ok som macro på min A850, får beskära hårt men får lagom skärpedjup med fullt öppen glugg när jag fotar insekter o blommor, så behöver sällan blixt!
Vad händer den 19e?
Oj, tråkigt att läsa om.
Nu blir jag lite orolig, sen jag beställde så har de 2 gånger flyttat fram leveransdatumet.
Det är inte samma firma, jag har beställt från Pixmania.
Det jag också har noterat är att de först drog pengar från kontot, men nu är de återförda. Märkligt är ordet.
Hänger du inte med alls???
Det är ju lagmatch i friidrott! Andra omgången i Götalandsseriens division 2 går av stapeln på bredstorps IP i Tranås.
Min 70-400 sitter redan på.
Väl mött.
Hänger du inte med alls???
Det är ju lagmatch i friidrott! Andra omgången i Götalandsseriens division 2 går av stapeln på bredstorps IP i Tranås.
Min 70-400 sitter redan på.
Väl mött.
HAHA! Asgarv
Rickard, vad har du levt i för bubbla? Jag är inte heller regelbunden läsare av "Vänt i häcken" och "Svensk gamtidning" m.fl., men trodde inte att det gick att undgå att det är en viss prinsessa som gifter sig den dagen...
/Mats
Jag får hoppas att kungen inte läser det här, för då blir jag väl inte bjuden på festen....
Ingen "Sonydemokrat" är välkommen tror jag på den festen gissar jag...
Men kommer jag med ett silverfärgat "fet"-objektiv så borde han väl bli intresserad. För det tror jag inte han har.
Passar vi sen dessuotm på att informerar om hur det verkligen står till här i världen, dvs att "bildplattorna" kommer från Sony så tar han nog emot oss med öppna armar.
I vilket fall som helst så har Pixmania nu tagit betalt för objektivet igen, det bör förhoppningsvis betyda att det är på väg till min kamera.
Tyvärr. Tidigare var det Minolta som var kunglig leverantör. Kanske dags att byta till Sony?Hahaha naee kungen själv är ju Nikonist så att en Sonydemokrat skulle vara bjuden är högst osannolikt