Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpa kamera i Barcelona!?

Produkter
(logga in för att koppla)

JKristiansson

Aktiv medlem
Hejsan!

Jag ska flytta till Barcelona i februari och tänkte kolla hur priserna på digitalkameror ser ut där? Någon som vet nån bra sajt med priser på digitalkameror i spanien och tips på bra butik där man kan handla.

Har varit i kontakt med Olympus och de sa att de har 2 års Europagaranti så det e ju toppen!! :)

Tacksam för tips och hjälp!!!

barcelona..

vad galler priser pa kameror och annat i spanien skiljer det sig inte sa valdans mycket jamfort med sverige.
jag skulle rekomendera dig att aka till Andorra som ar ett litet land som ligger 4 timmar fran barlceona, skattefritt, dar du kan hitta det mest och for en rejalt mindre summa pengar.
sjalv kopte jag 20d, sigma 18-55, extra batteri och minneskort for inte sa lange sedan, och detta skulle kostat mig cirka 30 % mer i spanien.
om du aker dit, tank pa att pruta och jamfora priser.

om du trots allt valjer barcelona, vand dig till de storre butikerna, sasom ARPI, eventuellt Casanova.. men som sagt, du tjanar in manga slantar pa att ta en dagstur till andorra.

MVH
sara

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar