Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
jag vill verkligen se om jag får svar på kritik
- Trådstartare mkpd
- Start datum
frlu
Aktiv medlem
Du kanske får skriva in den i forumet, funktionsförslag,
"Diskutera förslag på nya/förändrade funktioner här, men bara en funktion per diskussion så det blir lätt att hålla tråden"
Den ligger högst upp i detta forum.
Jag skulle också önska Admins/fotosidan bara lägger i en kommentar att de läst förslag som kommer in.
Det betyder inte att alla förslag ska genomföras, men man vet att sin åsikt kommit fram till rätt person(er).
/F
"Diskutera förslag på nya/förändrade funktioner här, men bara en funktion per diskussion så det blir lätt att hålla tråden"
Den ligger högst upp i detta forum.
mkpd skrev:
jag har ställt frågan förr, men inget hände..
Jag skulle också önska Admins/fotosidan bara lägger i en kommentar att de läst förslag som kommer in.
Det betyder inte att alla förslag ska genomföras, men man vet att sin åsikt kommit fram till rätt person(er).
/F
avslutad140924
Avslutat medlemskap
instämmer
Arne S
Aktiv medlem
När du öppnat bilden för att kommentera den finns det en symbol ovanför bilden, ser ut som ett öga med ett + nedanför. Klickar du på den kan du starta en bevakning av bilden och kan då få meddelande om nya kommentarer 1 gång/timme. Är det den funktionen du söker eller jag missförstår? Eller är det så att man med den funktionen inte får meddelande om kritiksvar??
Arne
Arne