Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

jag vill verkligen se om jag får svar på kritik

Produkter
(logga in för att koppla)

mkpd

Aktiv medlem
jag har ställt frågan förr, men inget hände, så åter igen tar jag upp att jag vill hemskt gärna få en notis om någon svarar på kritik som jag har lämnat. Bör väl gå att ordna på samma sätt som man får en notis då någon har lagt upp en ny bild.. eller?

Intressant funktion du efterlyser.
Det vore ett steg mot en förbätring av funktioner & finesser här på FS.

Du kanske får skriva in den i forumet, funktionsförslag,

"Diskutera förslag på nya/förändrade funktioner här, men bara en funktion per diskussion så det blir lätt att hålla tråden"

Den ligger högst upp i detta forum.

mkpd skrev:
jag har ställt frågan förr, men inget hände..

Jag skulle också önska Admins/fotosidan bara lägger i en kommentar att de läst förslag som kommer in.
Det betyder inte att alla förslag ska genomföras, men man vet att sin åsikt kommit fram till rätt person(er).

/F

Ja! Jag saknar den funktionen också! Jag får i tid och otid gå igenom alla kommentarer jag gett för att se om det blivit någon respons på det..

Ja, nu börjar vi ju bli en liten grupp...som Fredric efterfrågar vore det kul med någon feedback. Jag vet att det finns fler än oss i denna tråd som skulle uppskatta denna funktion.

När du öppnat bilden för att kommentera den finns det en symbol ovanför bilden, ser ut som ett öga med ett + nedanför. Klickar du på den kan du starta en bevakning av bilden och kan då få meddelande om nya kommentarer 1 gång/timme. Är det den funktionen du söker eller jag missförstår? Eller är det så att man med den funktionen inte får meddelande om kritiksvar??

Arne

Tack för tipset, Arne. Har inte fått riktigt klart för mig vad de där grejerna är till för. Men nu fick jag klart besked när jag försökte. Bara för betalande medlemmar. Suck.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar