ps82
Aktiv medlem
det finns dom som hyllar spotify som framtiden. jag säger det suger sten hårt balle.
Var inne och kollade på sidan för att se hur det funkar, 3 alterntiv.
1: gratis, men måste få inbjudan av en redan betalande medlem.
2: 9kr dygnet men måste fått en inbjudan av betalande medlem.
3: betala 99kr månaden.
Varför ska jag betala när det finns gratis stationer i program som winamp, när sr och reklam kanalerna sänder gratis?
+ att man antagligen måste ha kreditkort precis som på alla andra lagliga ställen. Orka inte hålla på att rega mig för att kolla upp en sak jag inte kan änvända då jag inte äger något kreditkort.
Så länge man inte kan betala smidigt med mobilen typ betalsamtal eller sms, och melanhands affärerna envisas med att ha högt pris så länge kommer jag stå på barikaden och försvara olaglig fildelning.
Var inne och kollade på sidan för att se hur det funkar, 3 alterntiv.
1: gratis, men måste få inbjudan av en redan betalande medlem.
2: 9kr dygnet men måste fått en inbjudan av betalande medlem.
3: betala 99kr månaden.
Varför ska jag betala när det finns gratis stationer i program som winamp, när sr och reklam kanalerna sänder gratis?
+ att man antagligen måste ha kreditkort precis som på alla andra lagliga ställen. Orka inte hålla på att rega mig för att kolla upp en sak jag inte kan änvända då jag inte äger något kreditkort.
Så länge man inte kan betala smidigt med mobilen typ betalsamtal eller sms, och melanhands affärerna envisas med att ha högt pris så länge kommer jag stå på barikaden och försvara olaglig fildelning.