Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

IP 4000 Bläck

Produkter
(logga in för att koppla)
Självklart har bläcket en väldigt stor inverkan på slutresultatet.

Därmed inte sagt att det inte finns "tredjepartsbläck" som inte fungerar - det vet jag inte. Men jag skulle personligen inte köpa det på chans.
 
Skulle heller inte chansa på pirat...gjorde det på mina andra skrivare och de kleggade ihop en efter en...är ibland helt andra egenskaper på färgen verkar det som.

köpte ip4000 just för att den har skapliga priser på färg...OCH att man kan byta den som är slut.

så trött på varianten med en färgpatron och en svart.
 
Om det nu har kleggat igen, räcker det med att rengöra skrivhuvudet med originalpatronerna i monterade?
Eller behövs en mer omfattande operation?

Är i stort behov av skrivaren just nu, snålheten bedrar visheten!!!
 
jag skrev ut för sällan så när det väl kleggat igen så var det ju pga att jag väntat för länge sen förra utskriften...obs, det var alltså så att utskrifterna blev jättebra så länge jag skrev ut någorlunda regelbundet...

Sen gjorde jag en paus på nån månad och efter det blev skrivarhuvudet aldrig riktigt som det var förrut.

Detta har INTE hänt sen jag bara kör med orginalpatroner. Skriver inte ut mer ofta nu *s*

Går i omgångar det där...
 
Jag köpte ett märke från tyskland som vunnit tester till 70& av priset.
Det är samma kvalitet på bilderna.
Inget klägg än iallfall. :)

tror det var Pelikan de hette.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.