CLP
Avslutat medlemskap
"Din beställning skickades iväg 14.11.2009 och vi räknar med att den ska levereras till din leveransadress senast 20.11.2009"
Jippi!
Vilken modell?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Din beställning skickades iväg 14.11.2009 och vi räknar med att den ska levereras till din leveransadress senast 20.11.2009"
Jippi!
Jippi!
Intressant, då borde min också trilla in om ett par veckor =)
Dock tryckte jag in 8Gb i ram... men det borde inte vara något hinder.
Mvh // Martin
OBS!
Om man öppnar Imac:en och byter minne inom garantitiden så har man brutit garantin. Minnena kan man själv byta utan att det påverkar garantin.
Hur mycket skillnad tror ni man märker på i5 och i7 är det värt pengarna?
Kolla på olika forum om man kan uppgradera till i7 i framtiden. Kan man det, så behöver man kanske inte slänga ut alla stålar just nu?
Får min på måndag, beställde första dagen.
Vill med beställa nu. måste vänta på lite pengar bara. Känns som man nästan måste uppgradera till i7 skiljer ju inte så mycket i pengar och ändå 35% snabbare. 8gig i minne måste nästan räcka gott och väl till bild redigering? Ska bara ha datorn som en jobba dator så det är nog typ det ända jag ska göra
Jupp. minnet bör räcka. Hade jag inte varit som en liten fem-åring utan tålamod , skulle jag också väntat på i7:an. Det är de nog värt.