Håkan Bråkan
Aktiv medlem
nu är det en 5d II med 24-105 för samma pris, 7800 kr, tycks vara det priset som gäller, samma i alla lurannonser, oavsett om det är turner, edwards eller nåt annat engelsktklingande namn som säljer, haha
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma text har varit med innan iallafallVet inte om det är samma som någon annan sett men i den här var säljaren från Orust.
Jag säljer min Canon EOS 5D Mark II med EF 24-105mm som jag har knappt använt den, så jag tänkte använda den för ett videoprojekt som inte hamna händer. Dess i perfekt skick med absolut inga repor och är i sin originalkartong med alla medföljande tillbehör och manualer mm
Pris 8,000:- och han hette också Edwards
snart tappar man ju förtroendet för blocket... så vitt jag vet så är det hyfsat hårda krav på hur annonsen utformas... eller hur?!
Hur kommer denna igenom då?
http://www.blocket.se/gavleborg/Canon_70_200_Is_2_8_lens_29244724.htm?ca=15&w=3
Pris: 7 800:- Lån: 199 kr/mån Typ: Foto & Videokameror Gävle: Visa var
Kwa ajili ya kuuza kanuni 70-200 IS 2.8 Lens. Nimenunua Lens kidogo zaidi ya mwaka mmoja uliopita na ni katika hali Safi na ina scratches hakuna. Inakuja kwa chujio Hoya kwamba amekuwa tangu siku mimi kununua vitu hivyo, ikiwa ni pamoja na kesi yake ya awali, kofia na Hood
de har väl ingen som sitter och kollar alla annonser manuellt när de läggs in? Eller menar du att de har det? Det borde väl ske automatiskt och sen rensas när man ser att det är skumt, och då kan väl inte Blocket rå för att det läggs in även skumma annonser, precis som här på fotosidan, de läggs ju ut direkt när man har skrivit in dem.
Som sagt så ska de kollas innan de läggs ut. Lägger man in en annons sent på kvällen eller på natten dröjer det till morgonen/förmiddagen innan den kommer in.
Det var värst, då har jag lärt mig något, även om det inte tycks fungera så väl med kontrollen.
F u engelska, talas Swahili i Nigeeia?
Som sagt så ska de kollas innan de läggs ut. Lägger man in en annons sent på kvällen eller på natten dröjer det till morgonen/förmiddagen innan den kommer in.
Nja höddödu =)
Det står så på sidan, men senast jag lade in en annons gjorde jag det kring kl20. kl2115 fick jag första samtalet =)
Antingen var det någon som ville ha ob-tillägg, eller så är det något annat lurt.
På så vis. Det var mao väldigt sent då =)Sent på kvällen/natten skrev jag. De har dock börjat ta in annonser senare än de gjorde förr, men om du idag bläddrar tillbaka så finns det inte en enda annons som är intagen efter 23:56. Nästa därefter kommer 07:25 på morgonen.