Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur tänker folk på Blocket?

Svenskan är väl inte den starka sidan hos många som säljer på blocket:
"objektiv påse", så bra att påsen är objektiv och inte subjektiv.
"back&fram lock"

Till alla som är med på det här forum!

Ni pratar mycket skit på det här forum. Jag tänker att ni skulle prata mer om fotografi istället!

Mitt företag blir aktivt från 20100401, och registrerings ansökan ligger hos skatteverket.
Ingen blir tvungen att handla hos mig. Du bestämmer också själva om du tittar porrfilmer, eller inte. Alle produkter är nya med garanti. Är det ett gammalt model är dett fortfarende nytt! Vi betalar moms plus tullavgift på alla produkter. Tror ni att produkterna är för dyra.......köp inte hos oss!

Mvh,

Rinus van der Boom

Skulle du inte registrera detta som ett riktigt företag? Det står ju ett orgnummer på din hemsida som uppenbarligen inte finns.
Kanske ska du byta namn till Kameraexperten istället? Det är nog ledigt nu... :)
Skojare!

Det var en tjomme som påstod han var skolledare han "importerade på kvot, så det var brottom". Den verklige skolledaren visste inte ett barr.
Ursprungsdatorn stod på stadsbibliotekt......kontot tillhörde inte skolledaren....men frestande billigt lät det som, polisen var inte intresserad.....som vanligt

Ja, och den här formuleringen var ju inte att leka med! ;-)

"Objektivet har
Typ av optisk sensor: CMOS
Optisk sensor Storlek: 24 x 36mm
Högsta Brännvidd: 105 mm
Minsta Brännvidd: 24 mm
Display: LCD-bildskärm - TFT aktiv matris - 3 "- färg"

Jag har då aldrig sett ett objektiv med vare sig sensor eller display...

"Objektivet har

Använder killen sig utav proxy eller är blocket tröga nog att godkänna samma IP varje gång?

Använder killen sig utav proxy eller är blocket tröga nog att godkänna samma IP varje gång?

Blocket är styrt av skenheliga tölpar. Först håvar dom in annonspengarna, sedan låtsas dom att dom bryr sej genom att radera annonsen.

Det skulle vara straffbart. Men det kanske det är?

/K

"Objektivet har

Jag fastnade för den sista raden
Flash Funktioner
Flash Typ: Ingen

Det var ju typ: helt rätt!
/Johan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar