Annons

Hur tänker folk på Blocket?

Skulle vara trevligt med nån fotonörd bland blockets personal som kan vara med och kommentera i tråden. Vi är ju några här som är ganska kritiska till hur dom sköter annonskontrollen osv. Men vi är väl en allt för begränsad skara (kunder?) som läser och yttrar oss om vart vi tycker det barkar, för att dom ska orka bry sej.

/K
 
Om man vill att Blocket ska ändra på något så räcker det nog inte med att klaga i den här tråden. Då måste man nog kontakta Blocket.
 
Testa att lägga in en annons på en dator där det inte övertydligt framgår att all programvara är original eller en annons som innehåller något som inte passar i kategorin, så får ni se att varje annons granskas innan den läggs in...
 
Om man vill att Blocket ska ändra på något så räcker det nog inte med att klaga i den här tråden. Då måste man nog kontakta Blocket.

Det är precis vad jag gjort, men de var väl inte direkt överväldigande glada.

Personligen tror jag det är viktigare för dem att tjäna pengar på annonser, utan att bry sig om hur de ser ut.
Blir annonsen anmäld granskas den och tas ev bort. Annonsören får givetvis inte tillbaka annonskostnaden, utan den hamnar ju hos Blocket.
En bluffannons är också en annons är kanske deras motto. :)
Vem äger Blocket? Aftonbladet eller TV4?
/L
 
Om man vill att Blocket ska ändra på något så räcker det nog inte med att klaga i den här tråden. Då måste man nog kontakta Blocket.

Mina fingrar räcker inte på långa vägar till för de gånger jag klagat och förväntat/bett om svar.

Men Blocket tiger.

/K
 
Någon som är bra på matte/sannolikhetslära kan väl försöka sej på att räkna ut hur stor sannolikheten är att hitta någon som sitter med 65000 på fickan och bara väntar på på att just den här konstellationen av utrustning med just dessa tillbehör dyker upp på begmarknaden, när den dessutom högst troligt går att hitta billigare ny, om än i annat EU-land.

Tanken är svindlande.

/K
 
Bra på matte eller inte men...
Kameran har "gått" 400 bilder, hon säljer hela sin utrustning i paket så varför är de 4 objektiven endast använda tillsammans 23 gånger (=bilder)? De andra 379 bilderna då?
Att bara testa ett nytt objektiv är väl minst 5-6 bilder innan man försöker ta en "riktig" bild.
Jag får inte ihop det riktigt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.