Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur tänker folk på Blocket?

"Knappt använt i väldigt gott skick."

Blev det slitet så fort att det inte hann användas medan det var i väldigt gott skick? =D
 
bright-eyes

Till alla som är med på det här forum!

Ni pratar mycket skit på det här forum. Jag tänker att ni skulle prata mer om fotografi istället!

Mitt företag blir aktivt från 20100401, och registrerings ansökan ligger hos skatteverket.
Ingen blir tvungen att handla hos mig. Du bestämmer också själva om du tittar porrfilmer, eller inte. Alle produkter är nya med garanti. Är det ett gammalt model är dett fortfarende nytt! Vi betalar moms plus tullavgift på alla produkter. Tror ni att produkterna är för dyra.......köp inte hos oss!

Mvh,

Rinus van der Boom
 
20100401 skämta aprillo med mig?

Till alla som är med på det här forum!

Ni pratar mycket skit på det här forum. Jag tänker att ni skulle prata mer om fotografi istället!

Mitt företag blir aktivt från 20100401, och registrerings ansökan ligger hos skatteverket.
Ingen blir tvungen att handla hos mig. Du bestämmer också själva om du tittar porrfilmer, eller inte. Alle produkter är nya med garanti. Är det ett gammalt model är dett fortfarende nytt! Vi betalar moms plus tullavgift på alla produkter. Tror ni att produkterna är för dyra.......köp inte hos oss!

Mvh,

Rinus van der Boom


Vad kostar en Sony A500? Är lite sugen på en innan sommaren. Eller en gammal Sony A100 om den är billig, kan det finnas kvar en sån i lager tro?

Det där med porren fattar jag inte riktigt, är det lite som med Cyberphoto? Fast man får en gratis porrfilm istället för choklad?
 
Vad tjollrar du om??

Till alla som är med på det här forum!

Ni pratar mycket skit på det här forum. Jag tänker att ni skulle prata mer om fotografi istället!

Mitt företag blir aktivt från 20100401, och registrerings ansökan ligger hos skatteverket.
Ingen blir tvungen att handla hos mig. Du bestämmer också själva om du tittar porrfilmer, eller inte. Alle produkter är nya med garanti. Är det ett gammalt model är dett fortfarende nytt! Vi betalar moms plus tullavgift på alla produkter. Tror ni att produkterna är för dyra.......köp inte hos oss!

Mvh,

Rinus van der Boom

Ursäkta mej, begriper inte vad du menar med detta inlägg.
1. Var din ansökan är intresserar nog ingen.
2. Eftersom du inte namnger din firma så vaddå ....
3. Ska du sälja porrfilmer??? Skulle vi inte prata fotografi?
4. Med den inställningen du framför så har du nog börjat din försäljningskarriär i fel ända.

Gör om, gör "rätt"

MVH

ThomasR
 
Till alla som är med på det här forum!

Ni pratar mycket skit på det här forum. Jag tänker att ni skulle prata mer om fotografi istället!

Mitt företag blir aktivt från 20100401, och registrerings ansökan ligger hos skatteverket.
Ingen blir tvungen att handla hos mig. Du bestämmer också själva om du tittar porrfilmer, eller inte. Alle produkter är nya med garanti. Är det ett gammalt model är dett fortfarende nytt! Vi betalar moms plus tullavgift på alla produkter. Tror ni att produkterna är för dyra.......köp inte hos oss!

Mvh,

Rinus van der Boom

Skulle gissa att många blir ganska skeptiska när man ser både priser och knapphändig information.

Bl.a är nikon d90 4000 kronor billigare än en nikon d80? Vet inte om det bara är jag som reagerar kanske.

Men visst har du rätt i att vi handlar bara där vi själv väljer..

/ Henrik
 
Skulle gissa att många blir ganska skeptiska när man ser både priser och knapphändig information.

Bl.a är nikon d90 4000 kronor billigare än en nikon d80? Vet inte om det bara är jag som reagerar kanske.

Men visst har du rätt i att vi handlar bara där vi själv väljer..

/ Henrik

Hej Henrik, mitt inköpspris är grunden för försäljningspris, eller hur, det är inte jag som bestämmer vilken pris jag betalar när jag köper in visa produkter. Så försäljningpriset kan ibland kanske se konstigt ut, men det är som det är. Tänken är att man får ett bra och original produkt för ett bra pris. Om det ser för billigt ut för att vara sant, vad ska jag göra, höja priset istället?

Mvh,
Rinus
 
Till alla som är med på det här forum!

Ni pratar mycket skit på det här forum. Jag tänker att ni skulle prata mer om fotografi istället!

Mitt företag blir aktivt från 20100401, och registrerings ansökan ligger hos skatteverket.
Ingen blir tvungen att handla hos mig. Du bestämmer också själva om du tittar porrfilmer, eller inte. Alle produkter är nya med garanti. Är det ett gammalt model är dett fortfarende nytt! Vi betalar moms plus tullavgift på alla produkter. Tror ni att produkterna är för dyra.......köp inte hos oss!

Mvh,

Rinus van der Boom

Kan bl.a. bero på att:
-Om du går in på www.bright-eyes.se så får du nu upp:
Oops, Sorry, this page has moved or no longer exists!
- Först såg man tydligt att du kört copy/paste på något avtal du måste ha hittat och lagt in som villkor. Nu har du hittat på ett eget där man kan läsa att man har två veckors ångerrätt(precis som svensk lag säger) men man har endast 2 dagar på sig att reklamera produkten !? Och ps Villkor stavas med 2 L
-En Nikon D90 kostar 400 kr mer än en Nikon D60.
- Du har kört copy/paste på specifikationer. På Nikon D90 kameran anges inte vad som ingår i köpet men iom att du anget specifikationerna för ett 18-105mm objektiv, ska man då anta att det ingår?
- Du har länkar till Paypal men du verkar inte acceptera att man betalar genom Paypal
- Man ska betala 25 % i förskott och resten vid leverans
- Du säger dig kunna sälja dessa produkter men du har ens inte brytt dig om att ta reda på hur en Nikon D60 ser ut, utan har lagt in en bild på en annan kamera


Kan du verkligen klandra någon för att de är skepiska och det luktar bluff? Till och med kameraexperten hade lagt ner mer jobb...

Och för att kommentera din senste kommentar "Om det ser för billigt ut för att vara sant" - det är ju en klassisk fras men avslutet brukar vara "If something seems to good to be true, it probably is"
 
Kan bl.a. bero på att:
-Om du går in på www.bright-eyes.se så får du nu upp:
Oops, Sorry, this page has moved or no longer exists!
- Först såg man tydligt att du kört copy/paste på något avtal du måste ha hittat och lagt in som villkor. Nu har du hittat på ett eget där man kan läsa att man har två veckors ångerrätt(precis som svensk lag säger) men man har endast 2 dagar på sig att reklamera produkten !? Och ps Villkor stavas med 2 L
-En Nikon D90 kostar 400 kr mer än en Nikon D60.
- Du har kört copy/paste på specifikationer. På Nikon D90 kameran anges inte vad som ingår i köpet men iom att du anget specifikationerna för ett 18-105mm objektiv, ska man då anta att det ingår?
- Du har länkar till Paypal men du verkar inte acceptera att man betalar genom Paypal
- Man ska betala 25 % i förskott och resten vid leverans
- Du säger dig kunna sälja dessa produkter men du har ens inte brytt dig om att ta reda på hur en Nikon D60 ser ut, utan har lagt in en bild på en annan kamera


Kan du verkligen klandra någon för att de är skepiska och det luktar bluff? Till och med kameraexperten hade lagt ner mer jobb...

Och för att kommentera din senste kommentar "Om det ser för billigt ut för att vara sant" - det är ju en klassisk fras men avslutet brukar vara "If something seems to good to be true, it probably is"

det måste vara något fel med din internet uppkopling?, och tack att du berättade om felet. Ved du hur många företag skickar ut produkter som sen inte blir hämtad av kunden. Sen står företaget för frakten en gång till.(Det är därför Biltema har slutad med det här. En kund som betalar en liten handpenning är seriös!
 
OMG! EOS 350D för 6700! Lite dyrt för mig. 450D var billigare iofs....hmm.

EDIT: 400D skulle det vara...
 
Är du seriös ?

det måste vara något fel med din internet uppkopling?, och tack att du berättade om felet. Ved du hur många företag skickar ut produkter som sen inte blir hämtad av kunden. Sen står företaget för frakten en gång till.(Det är därför Biltema har slutad med det här. En kund som betalar en liten handpenning är seriös!

På tal om seriös, vilka seriösa företag lägger upp sin "webstore" på gratis sidor?
Verkar också som min internet uppkoppling inte fungerar mot http://www.bright-eyes.se/. Konstigt nog BARA mot den !?!?

Jag tror att dina förutsättningar att sälja nåt via FS är mikroskopiska.

ThomasR

Edit: Hur tänker du redovisa försäljningar gjorda innan 2010-04-01?
Vet inte riktigt hur lagligt det är att gå ut med org.nr innan firman är aktiv och registrerad.
 
Senast ändrad:
OMG! EOS 350D för 6700! Lite dyrt för mig. 450D var billigare iofs....hmm.

EDIT: 400D skulle det vara...

Jag vet att inte allt stämmer men det tar tid att rätta till allt. Hoppas jag har fixad alla fel före den 1 april när vi startar på riktigt. Viktigast är att kunden får rätt produkt för ett riktigt bra pris!
 
ok!
Ett tips i all välmening från en som har lanserat både en och en annan webshop. Lägg inte ut butiken offentligt fören du har sten koll på att allt är ok. Så slipper man såna här diskussioner.

Lycka till!
 
Jag tycker Bright-Eyes var en spännande upplevelse med intressanta val, ska jag köpta ett Sony A700-hus för 12 990 eller samma hus med både ett 18-200 och ett 18-70 för 9 900? (Är Sonys objektiv verkligen så usla att man tjänar 3 000 spänn för att ta emot två stycken?) Kanske slå till på en Nikon D2Hs med 4 MP för 26 000?

Canons beteckningar har alltid förvirrat mig, en EOS-1Ds Mark II kostar alltså 49 000 medan en EOS-1D Mark III kostar 29 000. Jag trodde åtminstone att fler streck efter Mark var bättre..?

Kul och lite nostalgiskt med alla gamla modeller i alla fall... Och några superfynd om Rinus står för priserna...
 
Japp, nu kommer någon att kontakta Burke och be att få hämta den mot kontant betalning, skulle själv gjort det om jag haft pengarna just nu. Och så kommer säljaren inte kunna ta emot pengar, eller vara på resa, eller svarar inte när man ska komma överens om tid... har vi hört den förut? Väntar...

Mailade precis själv, inväntar fortfarande svar..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.