skogsbaronen
Aktiv medlem
Jag betalar aldrig för mycket.
Det var det jag misstänkte du skulle svara. Makalöst barnslig människa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag betalar aldrig för mycket.
Jag undrar vad du har för definition av barnslig, för jag kan inte se hur det epitetet skulle passa in.
Eller försöker du bara förolämpa?
Tja, du får väl hitta på nåt vettigt svar? Om du inte har något att svara så är det ingen som tvingar dig att svara, och då är väl det enklaste att bara låta bli att svara.Svar som "Jag betalar aldrig för mycket" och "Det finns inget som heter överpris", ja vad ska man svara på det?
Ditt antagande var "jag har ytterst svårt att tro att du håller fast vid dina åsikter när du själv hamnar i en liknande situation där du har fått betala för mycket" (inlägg #460)Du vill/orkar/kan uppenbarligen inte hitta ett vettigare och mer givande sätt att svara på, och kläcker då ur dig några diskussionsdödare.
Jo, ditt inlägg handlade specifikt om mig.Diskussionen har mig veterligen inget att göra med huruvida DU betalar för mycket. Jag lekte med tanken om en stackare som blev lurad, vilket kan hända dig också (och säg inte nej, för då är du verkligen barnslig).
Fan vet. 20000:- vore väl rätt billigt för en EOS-1D MkIII?
utan att vara nikonexpert, så kan jag ändå inte tro att detta är lagom pris:
http://www.blocket.se/alvsborg/Nikon_d50_mm_23266702.htm?ca=23_11&w=3
Nyfiken som jag är skickade jag ett mail, och fick följande svar:
from: Garg Aritza<[email protected]>
Date: Sat, Aug 29, 2009 at 3:34 PMs
Subject: Re: Ang. CANON EOS 1Ds MARK III 21.1MP DIGITAL CAMERA
Hello,Njae, inget som jag är sugen att gå vidare med i alla fall...
the total price for this camera is 2000 euro including all shipping taxes. The camera is located in United KIngdom. Delivery time to Sweden is 2 days. For payment i will take Western Union or MoneyGram. The camera is brand new with 3 years international warranty papers. For delivery i will use DHL, UPS or Fedex.
Thanks
Han har gått ner 2000:- från 8000:- som var listpris 2005. Generös kille...
Han är dessutom en särskrivare. Dessa brukar inte vara särskilt klipska. Usch!