Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur tänker folk på Blocket?

För att man vill sälja utskrifter...

Precis, för att senare kunna pressa kunden på mycket högre priser för högre upplösningar/raw när denne ber om dem i efterhand - trots att det är bilder fotografen själv knappast värderar särskillt högt eller bara hamnar i papperskorgen om kunden inte betalar.. Plötsligt blev då de lågupplösta utskrifterna/jpeggarna 500kronors förhandsvisningar för vad som finns om man betalar mycket mer... Aja det är kanske inte alltid så illa även om det knappast skulle förvåna mig...
 
Haha! Men han ljuger ju inte angående att den finns att köpa för 8300 (visserligen inkl kit-glugg) http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=132359 (Jag kommer nog visserligen aldrig att handla på Xpshop).

Undrar vad jag får för min gamla 450D då? Senast jag kollade på Fotosidans Köp/sälj så såldes en 450D+batterigrepp+18-55mm+55-250mm för mindre än 3500. :) Det var i och för sig ett ganska bra pris, men ändå.
 
blev nyfiken på denna webbutik XPshop. De påstår att de har 350d i lager och den kostar drygt 8300 kr. 400d (som är beställningsvara) kostar lite mindre och de har också Canon 30d (beställningsvara) för billiga 18 500:-
 
Objektivet kan nog vara värt mellan 1000 och 1500 beroende på skick. Sen kanske en tusenlapp för kamerahuset.

Det stod INTE nämnt någonstans i annonsen att objektivet skulle ingå. Kameran, väskan och minneskortet är nämnda. Skall man tolka "solskyddet" att objektivet ingår också, denna tolkning gör inte jag och det finns inte ett enda ord i annonsen ang objektivet ?

Står inte heller någon info om hur många bilder som har tagits.
 
I
blev nyfiken på denna webbutik XPshop. De påstår att de har 350d i lager och den kostar drygt 8300 kr. 400d (som är beställningsvara) kostar lite mindre och de har också Canon 30d (beställningsvara) för billiga 18 500:-
Ditt inlägg ligger i fel tråd. Kan någon moderator flytta inlägget till tråden: Dagens reatips
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.