Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hur ofta är du inne på fotosidan?
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
Kee
Medlem
Tycker att sidan är bra och intressant på alla vis. Man kan lära sig mycket om man bara lägger manken till. Problemet för mig är att jag är van vid mindre "communitys" och besöker inte sidan så ofta med resonemanget "jag hänger ändå inte med". Hänger man med, så finns där en större lust att besöka sidan ofta, men förr eller senare växer väl sig communityt så stort att det inte går att hänga med om man inte är "fast i träsket" eller dylikt.
/Kee (fast i träsket på annat community)
/Kee (fast i träsket på annat community)
Holtin
Aktiv medlem
Flera ggr varje dag, sitter alltid och hoppas på att finna en intressant forumtråd att haka på.....
Tycker mig finna ett mönster, hos mig själv, ju längre medlemskapet lider desto mer tid ägnas åt forum istället för att titta på bilder. Lägger knappt upp bilder ens.....
Tycker dessutom att pajkastningen minskat lite i omfattning den sista tiden, ett gott tecken !
// A
Tycker mig finna ett mönster, hos mig själv, ju längre medlemskapet lider desto mer tid ägnas åt forum istället för att titta på bilder. Lägger knappt upp bilder ens.....
Tycker dessutom att pajkastningen minskat lite i omfattning den sista tiden, ett gott tecken !
// A
Pelle9
Medlem
Svarsalternativen glappar mellan flera ggr i veckan och sällan.
Är periodisk. Kan ibland få vänta in tillåtelse att ladda upp nya bilder per period och är ibland inte inne på länge. Har då ofta mycket jobb att göra.
PS. Inte konstigt att telia bredband gör reklam för brun-utan-sol kräm för alla träskfolk som bor framför apparaterna.
Är periodisk. Kan ibland få vänta in tillåtelse att ladda upp nya bilder per period och är ibland inte inne på länge. Har då ofta mycket jobb att göra.
PS. Inte konstigt att telia bredband gör reklam för brun-utan-sol kräm för alla träskfolk som bor framför apparaterna.
Bjoernowitsch
Avslutat medlemskap
Just nu är jag inne på sidan flera gånger, men det är för att jag håller utkik efter någon ny kamera som ersättning för mina gamla som är så behäftade med fel, att det inte lönar sig att reparera dem. Jag har fått napp på minst en av samma fabrikat som mina gamla kameror, därför att jag har objektiv och andra tillbehör som är fullt fungerande efter mer än 20 år.
f.billqvist
Aktiv medlem
inns det inget tuggumi mot detta besvär typ
Ditte T
Medlem
elmfeldt skrev:
Jag fick indikationer från flera mässbesökare att det fanns tydliga drag av beroende. Som t.o.m kunde gå ut över fru och barn..
Ja, eller MAN och barn...
Ditte
snysop
Aktiv medlem
Ditte T skrev:
Ja, eller MAN och barn...
Ditte
Precis... Kvinnor upp till kamp!! Skämtar bara...
Jag är iaf "fast i träsket"...
/Karin - kvinnlig teknikbög...