Annons

Hur ofta är du inne på fotosidan?

Produkter
(logga in för att koppla)

Hur ofta är du inne på fotosidan?

  • Ganska sällan

    Röster: 194 6.8%
  • Någon gång i veckan

    Röster: 702 24.5%
  • Varje dag

    Röster: 873 30.4%
  • Flera ggr om dagen

    Röster: 763 26.6%
  • I princip hela tiden

    Röster: 108 3.8%
  • Fast i träsket

    Röster: 228 7.9%

  • Totala väljare
    2,868
För två år sedan satt jag typ och klickade på uppdatera knappen och satt som klistrad framför skärmen. (Var sjukskriven och hade massor med tid)

Numera så är det sällan jag går in och läser i forumet längre, det är bara när jag har en bevakning på en persons bilder eller när jag startar min explorer och ser något som får mig att heja till.

Har tröttnat en hel del på att det är samma frågor om och om igen + att trådarna ofta flyter ut i ordkrig och pajkastningar. Fokuserar numera på att ta bilder och träffa folk IRL på fotosidan. Då det är lättare att förstå människor än missförstå i det verkliga livet :)
 
megafast i träsket!
som tur är så är min man fast i flipperspelsträsket och skapade www.stockholmpinball.com när han tyckte jag var tråkig som bara satt framför fs hela tiden.

undrar vad lillan ska hitta på för nån internetdrog? *orolig* måtte det inte bli nåt av lunartyp!! jag ska försöka lotsa henne i riktning hitåt.. ;o)
eller så gör hon revolt och vägrar internet!
;o)
 
Ja nog är man fast i träsket alltid men ni är stråkiga allihopa (/nästan) at ni inte kan vara inne nattetid och skriva lite i forumen man har ju inte så mycket att läsa sedan svarar ni ju inte heller =( *ironi*

Ja nu börjar väl några väckar klockor ringa ni masar er ur sängen hasar er mot toaletten sedan duschen. Klär på er och fixar ihop lite frukost väcker barnen. Får i dom frukosten klär på dom och sen bär det av till dagis. Ni kommer till jobbet hämtar er kopp kaffe och pratar med arbet kompisarna innan arbetsdagen drar igång, Då går jag och lägger mig och sover skönt...
 
121an skrev:
Ja nog är man fast i träsket alltid men ni är stråkiga allihopa (/nästan) at ni inte kan vara inne nattetid och skriva lite i forumen man har ju inte så mycket att läsa sedan svarar ni ju inte heller =( *ironi*
Skyll inte på mig iaf..jag är uppe och inloggad minst hälften av nätterna.
 
Fungerar som en "jobbarkompis" för mig!
Ung "pensionär", som jag är, bildintresserad och i behov av litet "tjöt" på jobbet.

Och det är ju alltid 100 pers. uppkopplade nästan vilken tid som helst på dygnet!

Jämför med trad-fotoklubb där man möts 2 timmar/månad!
 
Skulle varit intressant att samköra denna undersökning med en annan som jag såg på Aftonbladet/Expressens hemsida för någon vecka sedan.

Det jag kommer ihåg var att 13% av läsarna som svarat "erkände" att dom ägnade 4 timmar av arbetsdagen till att surfa på internet.

Jag kan minnas fel och jag har letat efter undersökningen på respektive hemsida men inte hittat den.

Har mailat bägge tidningarna om hjälp, så vi får se om den dyker upp, isåfall ska jag länka in den här.
 
"Hur ofta är Du/"Jag" inne på Fotosidan?"

Jag är här "så ofta/mycket Jag hinner", det KAN bli nå'n/nå'ra ggr/dag. Jag gillar "Fotosidan" mycket och lär Mej nå't "nytt" MEST varje dag.
TACK till Er alla/samtliga som Jag inhämtar såväl klok- som kunskaper hos!!!
Mvh: Stefan S
 
Hehe, undrar vem som röstar flitigast. De som sitter inne på sidan hela tiden eller de som inte gör det...

Saknade ett alternativ:

[ ] Aldrig någonsin

Allt gott!
 
Fast i träsket

Skyndar mig till FS så fort jag har tid. Har blivit ett sug!!!! Kopplar av att titta på bilder o lyssna av forumen.O man hittar alltid något nytt
 
alldedes för ofta för mitt eget bästa.
Fru och barn kan tycka det är lite ,,,hmm

Men ,, ,har väl blivit, , , beroende...


Kanske skall vi som fastnat starta en AFM
"anonyma Fotosidan Missbrukare".

-"Jag heter Stefan, jag är en fotosidenoman/fortosideholist."

"Men nu har jag inte varit inne på en hel timme,,"
-"bra Stefan"ropar alla, (följt av applåder)
 
F. Otografen skrev:
Kanske skall vi som fastnat starta en AFM
"anonyma Fotosidan Missbrukare".

-"Jag heter Stefan, jag är en fotosidenoman/fortosideholist."

"Men nu har jag inte varit inne på en hel timme,,"
-"bra Stefan"ropar alla, (följt av applåder)

Ansluter mig...

"Jag heter Janne, jag är beroende av FS. Det började med små korta besök, men så fick jag möjlighet att ladda upp första bilden *snyftar gråtmilt* och sedan var jag fast...."
 
Min sambo tror vi bara har en dator, men jag har en liten bärbar som jag brukar gömma bakom böckerna. När hon går på toa, så springer jag till bokhyllan och tittar...

Oj, shit nu kommer hon.

/ Marcus
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.