Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hur ofta är du inne på fotosidan?
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
lorentzdotter
Aktiv medlem
Jag försöker hålla mig till att gå in en gång om dagen men det är svårt att "hålla igen". Eftersom jag är nybörjare med digitalt har jag så mycket att lära av alla de kunskaper som förmedlas. Jag brukar skriva ut för eget bruk.Sedan jag i år började öppna Fotosidan har det blivit ett levnadssätt för mig. Jag har precis sagt till livskamraten min, att jag känner mig så glad inombords när jag får se så mycket bra bilder.
F.Eliasson
Aktiv medlem
Flera gånger om dagen. Börjar bli ett riktigt kraftigt beroende det här nu.
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
Detta är en nästan 2 år gammal tråd som ni har kickat igång igen. Känns inte som den är så aktuell längre!
Ingemar Nilsson
Ny medlem
Flera gånger om dagen
drejjan
Aktiv medlem
Fast i träsket
Jag är ute varenda dag. Set första jag gör när jag vaknar (via mobilen när jag fortfarande ligger i sängen), när jag kmr till kontoret, minst en gång i timmen under hela dan och i princip hela tiden på mobilen när jag kommit hem. Slutar med att jag tar en timme eller något (ibland längre, ibland kortare) i sängen när jag ska sova. Så på er fråga: helt och hållet nere i träsket
Jag är ute varenda dag. Set första jag gör när jag vaknar (via mobilen när jag fortfarande ligger i sängen), när jag kmr till kontoret, minst en gång i timmen under hela dan och i princip hela tiden på mobilen när jag kommit hem. Slutar med att jag tar en timme eller något (ibland längre, ibland kortare) i sängen när jag ska sova. Så på er fråga: helt och hållet nere i träsket
Candersson
Aktiv medlem
Det blir väldigt ofta mest kvällar men ibland även mitt på dagen... Skrämmande egentligen...
Detta är en gammal tråd. Ni kanske skulle starta en ny för att se hur användandet ser ut idag?
Detta är en gammal tråd. Ni kanske skulle starta en ny för att se hur användandet ser ut idag?