Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hur mycket kostar ert fotande?
- Trådstartare pangloss
- Start datum
tannler
Aktiv medlem
Tyvärr så gäller inte det motsatta - det var länge sen Du slutade imponera.Oj -- har du plåtat i hundra år! Imponerande! ;-)
lekimpa
Aktiv medlem
Hmmm...köpte en Minolta Dimage Z3 för kanske 2-3000 för 6 år sedan.
Fick ett D40-kit i present.
Har köpt blixt SB-400 för en dryg tusenlapp, batterigrepp för lika mycket, 55-200 VR för 2300 och 50 mm för 1500.
Så kring 9000 kr totalt.
Jag har lovat mig själv att inte köpa något fotorelaterat under hela 2009 men det börjar klia i fingrarna nu. Det är dock skönt att använda det man har utan att hela tiden snegla på nya prylar,
Fick ett D40-kit i present.
Har köpt blixt SB-400 för en dryg tusenlapp, batterigrepp för lika mycket, 55-200 VR för 2300 och 50 mm för 1500.
Så kring 9000 kr totalt.
Jag har lovat mig själv att inte köpa något fotorelaterat under hela 2009 men det börjar klia i fingrarna nu. Det är dock skönt att använda det man har utan att hela tiden snegla på nya prylar,
Mesch
Aktiv medlem
Hur mycket lägger jag ut räknat på antalet bilder som jag är riktigt nöjd med?
Hmm där har man ju en teoretisk chans att kora den bästa kameran på ett nytt inovativt sätt.
(Observera att jag skriver teoretisk)
OscarM
Aktiv medlem
tror det ligger strax över 50K sen jag köpte min kompaktkamera våren 2005.
blev lätt lite kameraprylar (och cd-skivor) när man bodde hemma å jobbade heltid. nu när jag pluggar blir det lite mindre köpt. tror jag...
för pengarna har jag fått en d300 (samt en gammal D1H) och brännvidder mellan 12-200mm, varav 17-200 är med f/2.8, sen har jag 7 fasta objektiv mellan 20 och 135mm med ljusstyrka 1.9 eller bättre.
finns planer på att köpa nåt 400/5.6 tele om jag hittar nåt prisvärt. sen borde jag vara nöjd och lite till!
har köpt allt begagnat förutom kompaktkameran och min numera sålda D50. tror jag får tillbaka det mesta av pengarna vid försäljning av grejerna.
blev lätt lite kameraprylar (och cd-skivor) när man bodde hemma å jobbade heltid. nu när jag pluggar blir det lite mindre köpt. tror jag...
för pengarna har jag fått en d300 (samt en gammal D1H) och brännvidder mellan 12-200mm, varav 17-200 är med f/2.8, sen har jag 7 fasta objektiv mellan 20 och 135mm med ljusstyrka 1.9 eller bättre.
finns planer på att köpa nåt 400/5.6 tele om jag hittar nåt prisvärt. sen borde jag vara nöjd och lite till!
har köpt allt begagnat förutom kompaktkameran och min numera sålda D50. tror jag får tillbaka det mesta av pengarna vid försäljning av grejerna.