Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hur många bilder man tagit?
- Trådstartare Ljunghusen
- Start datum
tommybellan
Aktiv medlem
Det var konstigt. Jag provade även programmet Preview Extractor som Bo Johnsson länkade till här ovan i denna tråd & den visade samma resultat som Opanda när det gäller antal bilder. Prova den!
dumbo
Aktiv medlem
czappa skrev:
Kommer inte längre ner är till 009A med min. Kan det ha att göra med att min är en D100???
Det beror säkerligen på att det är en D100. Man har antagligen ändrat/lagt till saker i EXIF-infon på senare modeller.
På Preview Extractors hemsida kan man även läsa detta:
"Please do not ask me for D100, D1H, D1X or D1 support. I do not even know whether the shutter count exists in the raw files from such cameras."
John Dow
Aktiv medlem
Provade Panda nu, och det var rätt intressant. Jag lämnade in kameran på service och dom lyckades inte laga den. Så dom bytte ut allt utom bottenplattan (så jag fick behålla serienr.) mot grejerna från en annan kamera som killen på nikon sa hade färre exponeringar än min. Om panda stämmer hade den bara gått 400 exponeringar när jag fick den. Min hade då gått kanske 6-8000... Bra deal!
Fast hos Nikon kanske dom kan ändra siffrorna lite som dom vill.
Fast hos Nikon kanske dom kan ändra siffrorna lite som dom vill.