Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur länge ska man vänta?

Produkter
(logga in för att koppla)
Johan Ringblom skrev:
Jag ringde typ alla fotoaffärer (ca 15 st) jag vet om som säljer d70 för ett rimligt pris och ingen hade någon på lager.

Såg en i butik på Hornsgatan förra fredagen... han begärde 9.995:- för huset...
Minns inte vad butiken heter men den ligger på vänster sida sett från Slussen och ovanför den gata som leder ner till Münchenbryggeriet men före Ringvägen... eh... ja... så många fotoaffärer finns det väl inte i de kvarteren...

/kg som än en gång motstod frestelserna...

Äntligen fick jag min D70. Nu måste man vänta till mitten av juni för att få ett 512mb Ultrakort.

Lasse

Någon som vet vart man kan hitta D70 med 18-70mm objektivet? Har letat alldeles för länge nu :)

Mvh
/Erik J.

JoeCole skrev:
Jag räknar med att den kommer på torsdag, kanske onsdag...då blir jag bara ännu gladare om den kommer tidigare :)

Den kom idag. Visserligen fick jag krångla och hämta ut paketet utan avi:n, som nog kommer imorgon.

Wee! Här ska fotas!

eka.p skrev:
Den kom idag. Visserligen fick jag krångla och hämta ut paketet utan avi:n, som nog kommer imorgon.

Wee! Här ska fotas!

Ja min kommer nog imorgon.
Det verkar då så iaf.
Då ska jag passa på att fota en knattematch i fotboll.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar